Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Povestea tenului meu - Rutina de ingrijire a tenului dimineata-seara ♥ Partea a II-a

10.4.12



Hello :)


  Asa cum scrie si in titlu, astazi o sa va vorbesc despre rutina de ingrjire a tenului meu atat dimineata/seara, cat si despre produsele pe care le folosesc si indragesc. Vreau sa precizez de la inceput ca unele dintre produse sunt destul de scumpe si inteleg ca in ziua de astazi unii dintre noi cu greu ne mai permitem sa dam banii si pe produse de ingrijire, dar merita, ganditi-va ca nu investiti aceeasi bani in fiecare luna :)

Rutina de ingrijire a tenului dimineata:

   Primul lucru pe care il fac este sa ma spal pe fata cu gelul spumant de la Bioderma din gama Sebium recomandat tenului mixt/gras - Pret: intre 41-55+ lei, depinde de unde il cumparati - varianta de 500ml.


Ingrediente:
APĂ, COCOAMFOACETAT DE SODIU, LAURET SULFAT DE SODIU, PEG-200 HIDROGENAT DE GLICERIL PALMAT, PEG-40 GLICERIL COCOAT, DISODIU EDTA, ACID CITRIC, SULFAT DE ZINC, COCETH SULFAT DE SODIU, PEG-7 GLICERIL COCOAT, SULFAT DE CUPRU, EXTRACT DE GINKGO BILOBA, CLORIDA DE SODIU, XILITOL, FRUCTO-OLIGO-ZAHARIDE, MANITOL, RHAMNOZA, HIDROXID DE SODIU, PROPILENGLICOL, METILPARABEN SODIC, PROPILPARABEN SODIC, PARFUM.

   Imi place: curata foarte bine tenul, dupa ce il folosesc am impresia ca imi scartaie tenul; Nu am avut niciun fel de probleme de la el, nu mi-a blocat porii, nu mi-au aparut alte cosuri, nu m-am iritat; Pretul e foarte bun pentru cantitatea de produs si imi place recipientul.

   Ce nu imi place: Imi usuca tenul, as putea spune ca este mult mai indicat persoanelor cu tenul gras. Nu stiu daca a mai avut cineva probleme de genul, dar pe mine ma scoate din sarite.

   Dupa ce m-am spalat pe fata, aplic DOAR daca am nevoie pe pustule Brevoxyl (v-am spus ca am incercat Skinoren si nu m-am inteles deloc cu el) - Pret: 30 de lei (sper sa nu ma insel, dar atat imi amintesc ca am dat pe el)
 (sursa poza: Google)

   Brevoxylul este un produs antibacterian ce se poate folosi zilnic pe pustule sau pe zone mai extinse daca este necesar si omorând bacteriile care se acumulează în pori (sursa: Produse destinate îngrijirii pielii și integrarea lor în rutina zilnică - Pasagera)

   Dupa ce am aplicat Brevoxylul, astept cateva minute ca acesta sa intre in piele (nu aplicati o cantitate foarte mare, e nevoie de foarte putin produs) si aplic crema cu factor de protectie solara UBER-DRY Sunscreen SPF 30 de la Peter Thomas Roth (daca urmeaza sa ies afara din casa, daca nu folosesc crema hidratanta) despre care am numai cuvinte de lauda.

Pret: 93 lei (strawberryNET) - 118 ml


Ingrediente:
ACTIVE INGREDIENTS:
AVOBENZONE 2.00%
HOMOSALATE 8.00%
OCTINOXATE 7.50%
OCTISALATE 5.00%
OXYBENZONE 3.50%

OTHER INGREDIENTS:
WATER (AQUA), SILICA, ADIPIC ACID/DIETHYLENE GLYCOL/GLYCERIN CROSSPOLYMER, GLYCERIN, VP/HEXADECENE COPOLYMER, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, RETINYL PALMITATE (VITAMIN A), ASCORBYL PALMITATE (VITAMIN C), TOCOPHERYL ACETATE (VITAMIN E), PHOSPHOLIPIDS, EDTA, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, SQUALANE, POLYSORBATE 60, BISABOLOL, CETYL DIMETHICONE, XANTHAN GUM, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE, CROSSPOLYMER, TETRASODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN.
(nu-mi vorbiti va rog despre pe parabeni, fiecare alege ce produse vrea sa foloseasca)

   Imi place se absoarbe imediat, nu lasa nicio pelicula pe ten, nu are parfum, nu imi irita tenul, pot sa o folosesc fara nicio problema sub machiaj, este recomandata tuturor tipurilor de ten. Nu pot sa ma entuziasmez in scris, dar daca va vorbesc fata in fata despre ea cu siguranta mai am putin si ma apuc sa dansez :)) imi place extrem de mult ♥

   Nu imi place: pretul si recipentul (nu pot sa vad cat produs mai am in recipient).

Rutina de ingrijire a tenului seara:

 In situatia in care sunt machiata, seara fac urmatoarele lucruri:

   Ma demachiez de doua ori pe toata fata folosind un demachiant luat din magazin, nu o sa va vorbesc despre el pentru ca nu face nimic special, acum sunt in cautare unui demachiat super bun.

   Dupa ce m-am demachiat pe fata, folosesc pentru ochi demachiantul bifazic de la Balea (7 lei in magazinele DM), cu care ma inteleg de minune. Curata rimelul waterproof in cateva secunde, nu imi irita ochii.

 (sursa poza: Google)

   Urmatorul pas este sa aplic solutia micelara de la Bioderma Sensibio H2O, o aplic pe o discheta si folosesc ambele parti ale dischetei pe toata fata, inclusiv pe ochi pentru a putea lua in continuare ce nu a curatat demachiantul. Daca as putea sa descriu cumva solutia micelara, as spune ca: este ca o gura prospata de aer pentru ten :)) Nu stiu ce m-as face daca as ramane fara ea. 


    Ma spal pe fata bine de tot folosind gelul de curatare de la Bioderm, pana simt ca am curatat tot :)) Si aplic o data la doua, trei seri Skin Perfecting 2% BHA Liquid de la Paula's Choice (pret: 23.25 euro Paula's Choice) - transportul este cam scump, dar cateodata mai au oferte de transport gratuit si am inteles ca exista parteneri in Romania la care puteti comanda produsele cu discount si transport gratuit: Lista parteneri (nu ii cunosc, nu garantez pentru ei)


   Ingrediente:

Aqua, Methylpropanediol, Salicylic Acid 2%, Camellia Oleifera (Green Tea) Extract, Butylene Glycol, Polysorbate-20, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA
   

   Ce face acest produs?

   Exfolieaza in profunzime, inauntrul porilor si lupta cu petele si punctele negre contine anti iritanti care calmeaza pielea, plus ajuta la inlaturarea celulelor moarte de la nivelul pielii ( multumesc Alexandra :*)

   Am vazut imbunatari ale tenului de la prima aplicare. Probabil ca o sa imi ajunga cam pana la sfarsitul anului produsul sau in ritmul in care il folosesc, prind si anul viitor :))

   Daca aveti de gand sa il folositi, NEAPARAT sa folositi o crema cu Spf ziua.

   Si ultimul pas este sa aplic (dupa ce am asteptat cateva minute ca bha-ul sa intre piele), Skin Balancing Mositure Gel de la Paula's Choice (23.25 euro link)
  

Ingrediente:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, Glycerin, Bis-Phenylpropyl Dimethicone, Niacinamide, Laminaria Saccharina Extract, Camellia Oleifera (Green Tea) Leaf Extract, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Tocopheryl Acetate, Phenyl Trimethicone, Dimethicone, Dipotassium Glycyrrhizate, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Sodium Hyaluronate, Superoxide Dismutase, Isohexadecane, Panthenol, Propylene Glycol, Sodium Carbomer, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Polysorbate 80, Hydroxyethylcellulose, Lecithin, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben

  Se absoabe imediat in piele, nu lasa aboslut nicio pelicula, insa simt ca folosind atatea produse care imi usuca tenul, nu am parte de hidratarea de care am nevoie. Poate cand o sa gasesc un cleanser care sa nu imi usuce tenul atat de tare, nu o sa mai am problema aceasta. In ritmul in care o folosesc probabil ca o sa o termin in 3-4 luni. Nu e necesar sa folosesti o cantitate foarte mare pentru a acoperi intreaga fata.

   N-am am scris review-uri detaliate acum pentru ca citeati pana maine :D, daca vreti sa fac un review detaliat fiecarui produs va rog sa imi spuneti :D

  Acestea au fost produsele pe care le-am folosit ca sa ajung la rezultatul pe care l-ati vazut in pozele de ieri. Toate produsele au meritat toti banii, chiar daca am facut un mic efort financiar ca sa mi le cumpar :) N-a sa spun: luati-le, astea sunt cele mai bune! Daca va confruntati cu probleme asemanatoare cu ale mele, le puteti incerca, poate o sa fiti la fel de incantati ♥

Toare produsele sunt achizitionate din banii mei, nu sunt afiliata cu nicio companie, nu am ABSOLUT niciun castig, din cand in cand sunt sponsorizata de prietenul meu :))


O zi minunata tuturor! V-am pupat :*:*