Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Almost 500 Giveaway [Ro only] - CLOSED

24.4.12



Hey! :D

  Am spus acum cateva zile ca am luat ceva si pentru voi, astazi mi-a ajuns coletul asa ca am fost foarte nerabdatoare sa ajung acasa si sa ma apuc sa scriu :) Nu mai am rabdare sa astept pana la 500 de followeri, asa ca vreau sa sarbatoresc mult mai repede :)) Niciodata n-am putut sa tin ascunse darurile :D Gata, nu mai scriu mult, sa trecem la premiu:

Ce puteti castiga? (1 singur premiu)

  • 1 Mua Immaculate Collection Palette;
  • 1 Demachiant Bifazic Balea;
  • 1 oja Flormar la alegere;
Reguli obligatorii:
  • Sa ma urmariti prin GFC;
  • Sa dati like paginii mele de Facebook Gold and Silver Sparkles;
  • Sa dati share acestei postari: Cum fac asta? Click aici!;
  • Sa-mi spuneti care este produsul vostru de make-up preferat; Si aici ma refer la 1 produs, poate o sa-l incerc, cine stie :) Daca imi raspundeti: rimelul,, fardul, paletele, etc., descalific!
  • Sa-mi lasati o adresa de mai la care va pot contacta in cazul in care ati castigat.
****Pentru o sansa in plus scrieti o postare pe blogul vostru despre acest giveaway.

Ce sa nu faceti:
  • Nu va inscrieti de pe conturile prietenilor, iubitilor, sotilor, etc. Descalific orice barbat inscris.
  • Nu va inscrieti de pe toate conturile rudelor. Descalific in situatia in care sunteti castigatori. Inteleg ca va doriti premiul, dar putin bun simt nu strica.
   Acord doua sanse in plus urmatoarelor persoane care au comentat des pe blogul meu (minim 10 comentarii): Miu Miu, Alexandra Rotaru, Cosmina, Adina-Mirabela Gavriloi, Ana's Beauty Blog, Andreea A, Marie Jolie, Alinaluibrumarel, v_tina, dragonfly dragonfly, ItsFridaySomewhere, Kitty91, Alexandra (AlexMakeup), krisstyna, elaskumpika23, From Meg with Love si Alina Barbu.

Aveti mare grija cand va inscrieti, e pacat sa va pierdeti sansa la premiu :/
Giveaway-ul incepe astazi 24.04.2012 si se incheie in data de 08.05.2012 la ora 23.59. Voi anunta castigatorul in maxim 72 de ore de la incheierea ga-ul si il voi contacta personal, castigatorul avand la dispozitie maxim 72 de ore sa-mi scrie inapoi. Voi alege castigatorul cu Random.org si ca de fiecare data voi filma.

   Si nu in ultimul rand va multumesc ca sunteti alaturi de mine ♥

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*