Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd - Dessert Haze

5.4.12



Hellloooooo! :)

   Fac ce fac si tot lipsesc :)) Nu-mi place, nu-mi place deloc! In ultimele zile am avut un program haotic, n-am avut timp de absolut nimic, acum ma pregatesc sa plec, dar nu ma plang, pentru ca este ATAT DE FRUMOS afara ♥ (asta e un mic update?!?! sa ii spunem: pe undeva am fost in ultimele trei zile :D)


  Bineinteles de cum am pus mana pe produsele de la E.l.f. (click aici pentru HAUL), am fost disperata sa incerc oja :) Asa ca a doua zi, a ajuns pe unghiile mele.

Cu blitz:

La soare :)

   Ce am folosit?


   Nu am aplicat decat doua straturi de oja, am sarit peste top coat, pentru ca n-am mai avut timp si nici rabdare sa-l aplic. Ma asteptam sa fie mai deschisa culoarea, cel putin asa am vazut in unele poze, dar e foarte ok, imi place!!!!! E prima oja de la E.l.f pe care o am in colectie, s-ar putea sa mai fiu interesata de cateva :))

   Diseara cand ajung acasa o sa incerc sa-mi aranjez putin progamul :)

Va doresc sa aveti parte de cea mai minunata zi!! V-am pupat :*:*