Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: Animal Print Nails -Leopard

23.4.12

Olaaa! Ay ya ya! :D




   Astazi aveam de gand sa scriu un review lung si sa adaug multe poze, dar mi s-au dat peste cap planurile si de-abia acum am terminat treaba si pentru ca ma pregatesc sa ies in oras sa-l sarbatoresc pe prietenul meu, nici ca mai ai timp sa scriu (nicio problema, ne ocupam maine de el :D). Ca sa nu ma fac de ras, am apucat sa-mi fac manichiura si m-am gandit sa vi-o arat, de mult mi-am dorit sa incerc animal print-ul ca model pe unghii, asa ca astazi am incercat modelul Leopard :)) Foarte simplu de facut la mana stanga, groaznic de facut la mana dreapta, drept urmare acum cand scriu trebuie sa refac unghiile de la mana dreapta :))

  Inainte de toate, vreau sa va arat de unde m-am inspirat:



Aveti nevoie de:
  •  oja de baza;
  • o oja maro;
  • o oja neagra;
  • o scobitoare;
  •  un top coat.

              (de la stanga la dreapta: Farmec 18, Flormar Supershine 40, Kallos 23 si Kallos 3in1)

   Am aplicat doua straturi de Farmec 18 si am asteptat sa se usuce si de data acesta am reusit sa-mi stric doua unghii :)) Dupa care am aplicat puncte maricele din Kallos 23.

(unghia de la mana dreapta :D, v-am zis ca nu pot face nimic la mana dreapta, inchipuiti-va ca sunt frumoase :D)

   Dupa ce ati facut asta, luati scobitoarea, incercati sa rupeti putin din varful ascutit, puneti putia oaja neagra pe ceva (eu am pus pe o foaie), bagati varful scobitorii in oja neagra si dati pe langa buline, jucati-va cum vreti voi :)

Si rezultatul final de care eu sunt destul de mandra :))


   Sper sa va placa :) Inca o data vreau sa urez La Multi Ani tututor celor care isi serbeaza astazi onomastica, sper ca ati avut parte de o zi minunata! ♥



Va doresc o seara buna si linistita alaturi de cei dragi! V-am pupat :*:*