Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Taaaaag Time! Beauty Bucket List Tag!

26.4.12

Hey!

  Flavia (Flavia's Place) s-a gandit la mine si m-a invitat sa preiau un tag si bineinteles ca n-am putut sa refuz pentru ca se stie ca imi plac tag-urile :)) N-am uitat de review, vine zilele astea :D Sa trecem la treaba.

1. Ce produs de make-up "high-end" (de lux) ai dori sa iti cumperi?

   Nici n-am stat sa ma gandesc, singurul produs pe care as arunca banii fara sa respir este: Chanel Tan de Soleil! :)) Am vrut sa plec cu mostra acasa. Pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc, este vorba de un bronzer (desi am inteles ca se poate folosi in mai multe feluri pe mine nu ma intereseaza decat ca bronzer) cremo-gel de la Chanel, care aplicat isi schimba textura si devine ca o pudra (sper ca s-a inteles ce am incercat eu sa explic :D). Pretul lui este in jur de 200 lei in Sephora.


2. Ce produs de make-up din gama "low end" ai vrea sa iti cumperi?

   As vrea foarte tare sa pun mana pe Revlon Lip Butters :) In ultima vreme am facut o mica obsesie pentru rujuri :)) Si ma omoara curiozitatea avand in vedere cat s-a discutat despre ele


3. Care este acel produs pe care il detii, dar ai vrea sa cumperi mai multe?

   Cu singuranta BB Cream-ul de la Missha (review aici: Missha), mi-as lua cat mai multe sa fiu sigura ca nu o sa raman niciodata fara :)) Este unul dintre produsele fara de care nu pot sa traiesc :X



4. Care este produsul pe care ti-l doresti si nu-l vei avea niciodata?

  Nu cred ca exista vreun produs pe care sa-l vreau si sa nu pot sa-l am, nu l-am intalnit inca :)) Adica sunt singura ca undeva acolo exista un produs foarte scump pe care nu mi-l pot permite, dar n-am dat inca peste el. Deobicei ma atrag produsele pentru care nu trebuie sa-mi vad vreun organ ca sa le am :)))

5. Care este produsul pe care au de gand sa ti-l cumperi/ti-l doresti datorita influentei unui beauty guru?

   BB Cream-ul a fost unul dintre produsele pe care mi le-am cumparat :)) Auzeam si-l vedeam peste tot si a trebuit sa-l am :D N-am facut rau :) Si mi-am dorit pensulele de la Sigma, asta pana am dat de cele de la Ecotools, care sunt mult mai accesibile ca pret.

   Multumesc frumos Flavia ca te-ai gandit la mine :) Dau mai departe acest tag tuturor persoanelor care vor sa-l faca pe blog in special Alexandrei (Alexandra ♥)


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*