Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tag Time - My "Perfect" Imperfections

7.4.12

Hey :)


   Asta as putea sa spun ca este tag-ul meu preferat ♥ Astazi o sa va vorbesc deschis si sincer despre trei lucruri care nu-mi plac la mine si trei lucruri care imi plac si stim cat de mult imi place mie sa vorbesc :)) Buuun, putine persoane se considera perfecte, nu vreau sa discut prin ce metoda au ajus la concluzia respectiva :D Din fericire nu ma aflu printre putinele persoane "perfecte" si n-am nicio problema in a discuta imperfectiunile mele, bineinteles daca le discutam cu bun simt: atat pe blog cat si in viata de zi cu zi. Tin sa mentionez ca nu scriu postarea aceasta ca sa "pescuiesc" complimente, niici nu ma plang de cum arat, dar cred ca e normal sa existe lucruri care sa nu iti placa la tine. M-am uitat suficient de mult in oglinda, asa ca stiu destul de bine cum arat :)

  O sa incep sa va vorbesc despre cele trei mari imperfectiuni, cele care ma scot incredibil de tare din sarite :))

1. Forma ochilor - mult prea mici pentru fata mea, coltul extern o ia la vale, ceea ce ii face tot timpul sa para tristi pleopa se vede mult prea putin. Daca as putea sa ii schimb as face-o si azi.


2. Nasul - varful nasului ma scoate din sarite, e un bulb :)) asa l-as descrie, bulb. Asta se poate rezolva printr-o operatie, dar nu stiu cat de tentant suna. Oricum mi-ar fi placut sa am un varf al nasului mult mai finut, haha :D Mi se pare ca nu mi se potriveste, desi toata lumea spune ca e in regula...hmmm...nu, nu, nu este!!!

3. Inaltimea - 1.65 era tot ce imi doream :)), dar trebuia sa cresc pana la 1.73, sa fac 1.80 cu tocuri. Prin urmare caut pantofi cu tocuri cat mai mici. Am probleme cu coloana si probabil la batranete o sa fiu cocosata :/ Admir persoanele inalte cu foarte multa incredere in ele, eu in schimb intotdeauna mi-am dorit sa fiu mai scunda :( Parca tot timpul ma misc greoi, nu stiu poate e doar in capul meu :))


   Ok si acum trei lucruri care imi plac la mine:

1. Parul - imi iubesc parul, creste destul de repede, e destul de rezistent si nu trebuie sa muncesc mult ca sa arate bine.

 Haha, e mult prea grea parteea asta...Grrr*

2. Dintii - desi am o problema a maxilarului care nu se observa decat daca mentionez (cel de jos e dus putin intr-o parte), imi place faptul ca am dintii drepti si destul de albi, dar nu suficient (i'll fix that). Asa ca imi place sa zambesc, rad fara nicio problema :)) Oricum sunt obsedata sa fie perfecti, asa ca o sa ma ocup de ei intens :))

3. Culoarea ochilor - desi eram obsedata undeva prin liceu de ochii albastri, in ultimii ani am inceput sa ma indragostesc de culoarea ochilor si probabil o sa va ganditi: ce e atat de special? sunt doar niste ochi caprui. Imi place faptul ca pupila are mai multe culori: maro inchis de jur imprejur, maro deschis in mijloc si prin diferite locuri putin verde, nu stiu cat de mult se vede in poze si nici nu stiu ce ati inteles din explicatia mea :))), dar imi place tot ce se intampla acolo :D

   Foarte greu le-am gasit pe ultimele doua, obisnuiesc sa-mi vad mult mai rapid defectele se pare :)) Recunosc ca imi place sa ma analizez in oglinda si sunt destul de dura cu mine :D

   Dau mai departe acest tag tuturor celor care vor sa-l faca, recunosc ca astept cu mare interes sa-l citesc, daca nu aveti blog puteti sa-mi lasati un comentariu sau sa-mi trimiteti un mail daca nu vreti sa citeasca toata lumea: contact@goldandsilversparkles.com

  Va doresc o sambata minunata! V-am pupat :*:*