Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Missha Perfect Cover BB Cream Review

20.4.12

Hello! :)


   Oh da, asta este una dintre postarile mele preferate pentru ca scriu despre un produs pe care il indragesc enorm, ba nu, mint! Sunt obsedata de acest produs :))) Despre BB Cream-uri s-a tot dicutat de atatea si atatea ori, nu cred ca am ceva nou de adaugat, dar cine stie? :))

   Desi nu-mi place in general sa scriu cu au mai scris si altii si sunt sigura ca urmatoarea parte ati mai citit-o de 10 ori pana acum, am sa scriu poate mai e cineva care nu stie ce e BB Cream-ul:



  • I se mai spune si Blemish Balm sau Beblesh Balm si este unul dintre cele mai HOT produse din Asia, toata lumea e innebunita dupa ele;
  • Culmea este ca nu acolo a aparut pentru prima data, ci a venit din Germania, unde dermatologii o foloseau pe pacientii care suferisera operatii cu laserul la nivelul fetei, rolul ei fiind de a calma si a regenera pielea;
  • In Asia totul a inceput cand o faimoasa actrita sud-coreeanca a folosit-o pentru infrumusetare;
  • Ce e de fapt aceat BB Cream? Un fond te ten-crema-concealer, dar ce nu e? :))

   Pana sa imi aleg produsul pe care-l voiam, am stat si am citit pe internet review-uri peste review-uri, cautam unul cu o acoperire decenta, pentru ca hai sa fim sinceri, am cate ceva de acoperit. In general cam toate BB Cream-urile au o acoperire mica. Am ales Missha Perfect Cover BB Cream pentru ca din ce am citit are o acoperire mica spre medie, dar nu medie si spre deosibire de celalate BB Cream-uri exista mai multe nuante din care poti sa iti alegi. Missha este in momentul de fata unul dintre cele mai populare branduri in Asia, mai ales pentru BB Cream-uri.

Ingrediente:

Water (Aqua), Cyclopentasiloxane, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Cetyl PEF/PPG-10/1 Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Arbutin, Magnesium Aluminium Silicate, Stearalkonium Hectorite, Hydrolysed Collagen, Rosa Rubiginosa Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Squalane, Caviar Extract, Adenosine, Algae Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Ceramide 3, Chamomila Recutita (Matricaria) Flower Extract, Fragrance (Parfum), Triethanolamine, Methylparaben, Propylparaben, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol. MAY CONTAIN [+/-; Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)]

   Am ales nuanta cea mai deschisa, pentru ca se stie ca acestor BB Cream-uri le place sa oxideze si nu vreau sa ajung portocalie :)) Nuanta este: #13 Bright Beige (dar sunt sigura ca i se mai spune si Milky Beige), aveti de ales dintre 5 nuante.

   Acoperire este pe placul meu, depinde ce anume cautati voi:


Missha Perfect Cover BB Cream - 50 ml - Pret: 14 $ + (Cat am platit eu? 17$ fara cativa centi)
 Ce imi place:
  • faptul ca are SPF, nu orice SPF ci SPF 42, pentru mine e perfect, cu cat mai mult SPF cu atat mai bine pentru mine;
  • faptul ca nu-l simt pe fata desi imi ofera acoperirea de care am nevoie, foarte multa luma a ramas uimita cand le-am spus ca nu folosesc fond de ten;
  • nu stiu daca pot spune ca este hidratant pentru ca n-am stat inca sa vad ce inseamna fiecare ingredient, dar cu siguranta nu-mi simt fata uscata;
  • am observat ca dupa aplicare fata imi este mult mai luminoasa, acelasi lucrul il pot confirma si persoanele care m-au vazut si veti vedea si din poze;
  • ambalajul imi place extrem de mult;
  • faptul ca iti poti alege dintre mai mult nuante;
  • pretul, are un pret foarte acceptabil si cantitatea este aproape dubla fata de un fond de ten.
Ce nu-mi place:
  • Mirosul nu ma incanta foarte tare, e putin cam puternic pentru gustul meu, cred ca are un parfum floral, n-am fost niciodata buna la descris mirosuri :))
  • Daca aveti mici portiuni de piele uscata, le accentueaza, de asta imi place sa folosesc inainte un primer pe acele locuri si sa aplic produsul ce pensula;
   Poate fi folosit si ca baza inainte de aplicarea fondului de ten, poate fi amestecat cu putin fond de ten pentru o acoperire mai mare, imi place ca se poate folosi in mai multe feluri :D Merita incercat, daca stau sa ma gandesc bine, cred ca l-am tot recomandat :))

  L-am achizitionat de E-bay, de la vanzatorul ruburuby76, vinde cam toate BB Cream-urile, am fost extrem de multumita de vanzator, mi-a raspuns la mesaje foarte repede si mi-a ajuns produsul cam in doua saptamani, transportul este gratuit. Sunt interesata sa cumpar in viitorul apropiat tot de la ea/el BB Cream-ul de la Skin 79, am avut doua mostre si mi-a placut foarte mult.

   Si in incheiere va las cu fata mea :)) Nu stiu cat de bine am reusit sa prind in poza cat de "minunat" arat cu BB Cream-ul, dar sper sa se inteleaga ceva :D


   Oribila poza, stiu :)) dar macar se vede diferenta :D. Nu am editat absolut nimic la fata (ba da, un mic cos, pe partea fara bb cream, nu se pune), nu am umblat la luminozitate sau contrast.

  Produsul a fost achizitiona din banii mei, nu sunt platita si nici nu primesc produse gratuit ca sa mentionez numele vanzatorului. Il recomand doar pentru ca a fost foarte serios si mie imi plac oamenii seriosi  :)

   Ati incercat pana acum un BB Cream? Daca da, pe care si ce parere ati avut despre el? Astept comentariile voastre :D


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*