Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

La Roche-Posay Toleriane Ultra Review

29.9.11

 



Buna dimineata tuturor! Azi e timpul pentru un mic review la crema La Roche-Posay Toleriane Ultra.

  Tenul meu este unul usor uscat cu multe tendinte de iritare daca nu este foarte bine hidratat. Haideti sa vedem ce inseamna o piele intoleranta:

*semne ale pielii intolerante: - piele hipersensibila, foarte usor iritabila;
                                     - senzatie de piele care tine, senzatii de disconfort;
                                     - reactii la nivelul pielii, din cauza anumitor alergii.
    Din gama Toleriane fac parte patru produse pe care le gasiti in farmaciile din tara: Toleriane Ultra, Toleriane  crema, Toleriane Riche si Toleriane lapte demachiant. Din cele patru am apucat sa testez Toleriane crema, dar am fost sfatuita sa achizitionez Toleriane Ultra.

   Ce spun cei de la Roche-Posay despre Toleriane Ultra: nu contine parfum, nu contine conservanti, nu contine alcool, nu contine coloranti si nici lanolina. Este o crema ultra-calmanta dedicata pielii alegice si calmeaza imediat pielea datorita formulei inovatoare cu Neurosensina (calmarea fiind de lunga durata).


   Ce spun eu despre ea? Imi place la nebunie, nu as schimba-o cu nimic, chiar daca pretul este putin piperat (65-75 lei depinde de unde o luati). Imi place textura, se absorbe imediat in piele lasandu-mi tenul  sa respire si in acelasi timp hidratat si ce e cel mai important imi calmeaza iritatiile. Nu imi lasa fata lipicioasa si nici nu mai am sentimentul ca ma tine. (In poza am pus un bob mic de crema).

   Recipientul este si el special, fiind 100% ermetic (in interiorul sticlutei  crema se afla  intr-o punguta, ea nu ia vreodata contact cu recipientul, iar ca sa puteti pompa crema trebuie sa rotiti capacelul).

   Sunt extrem de multumita de ea, 40 de ml imi ajung cam 2-3 luni (in conditiile in care nu e necesar sa folosesti extrem de multa crema pentru a te da pe fata si in conditiile in care mai sar cateva zile in care nu am nevoie sau uit). Sper pe viitor sa imi pot achizitiona cat mai multe produse de la Roche-Posay pentru ca intr-adevar merita sa iti cheltuiesti banii pe ceva de calitate.

[Ambele creme au fost achizitionate din banii mei, nu sunt platita si nici nu am primit ceva gratuit de la Roche-Posay in urma acestui review.]

Voi ce parere aveti despre dermato-cosmetice in general? Aveti firme, produse preferate? Astept cu nerabdare sa va citesc comentariile.

 O zi buna va doresc, v-am pupat!