Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Dramatic eye make-up look inspired by Special Koko!

11.11.11



 Aiiiaaa yupiii yupiii aiaaaa! :D Hello :*

    Am in cap o gramada de lucuri pe care vreau sa le scriu, sper sa nu ma pierd in idei. In urma cu cateva zile am vizionat pe Youtube videoclipul lui Kokonuca (Special Koko pentru cei care nu stiu cine e Kokonuca :D) (Video), in care a realizat un machiaj superb folosind paleta de la Sleek Bad Girl (pe care mi-o doresc ATAT de tare). Mi-a placut atat de mult incat m-am gandit sa ma inspir din al ei si sa fac si eu unul. Am folosit alte culori dupa cum se observa (din doua motive: nu am culorile respective si am avut azi o obsesie pentru verde). Tehnica de aplicare este identinca cu a ei din videoclip. Sper sa va placa! :D





[imi cer scuze pentru firul de par (batea atat de tare vantul incat mi se ducea parul peste tot :D) si pentru fardul cazut in coltul din stanga al ochiului (cum va uitati la monitor), nu l-am observat pana nu am vazut pozele]





  • Am aplicat corector (in loc de fond de ten) + Primer + Baza (Jumbo in Milk de la Nyx) pe toata pleoapa, dupa care am aplicar fardul nr.2 lasand putin spatiu in coltul intern al ochiului;
  • Am folosit culoarea 3 pentru a blendui culoarea nr. 2;
  • Am aplicat fardul nr. 4 in coltul extern al ochiului, am insista in crease;
  • Am aplicat fardul nr. 1 in coltul inter al ochiul, sus si jos;
  • Pe aplicat culoarea nr.5 sub genele de jos (nu pot sa descriu la ora asta altfel :D) si spre coltul extren al ochiului am aplicat culoarea nr. 4;
  • Sub sprancene am folosit culoarea nr. 1.

Ce am folosit:

  • 88 Color Eye Shadow Palette Coastal Scents

De la stanga la dreapta:
  • Rimel Maybelline The Falsies Waterproof;
  • Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk de la Nyx;
  • Corector L'oreal;
  • Mineral Eyeshadow Primer de la Elf.

   Imi place mult de tot cum a iesit, nu stiu cat de dramatic e, dar m-am distrat facandu-l. Dupa cum am spus, sper sa va placa si de abia astept sa va raspund la intrebari sau la orice vreti sa-mi scrieti!


O va doresc o seara placuta si calduroasa! V-am pupat :*:*