Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

November's Favourites!

30.11.11



Hello!

   In luna noiembrie am ramas in mare parte aproape fidela produselor pe care le-am indragit in luna octombire, asa ca de data asta n-am sa va "incat" cu o postare lunga, asa cum obisnuiesc atunci cand vorbesc despre produsele mele favorite.


- In ceea ce priveste ingrijirea parului n-am schimbat si n-am adaugat nimic, mai cade, dar nu asa de rau ca inainte si sunt foarte multumita de ceea ce folosesc;

- La ingrijirea fetei am schimbat gelul purifiant de la L'oreal si l-am inlocuit cu cel de la Garnier Pure Activ. Din cauza faptului ca cel de la Garnier nu are un cleaning pod, mi-am cumparat niste bureti din celuloza pe care ii folosesc impreuna cu gelul;



- Am renuntat la Lotiunea Catifelata cu ulei de masline si am inlocuit-o cu unutul de corp de la Fennel Avocado Olive care miroase DEMENTIAL, imi vine sa-l mananc (O_O). Am primit de la Iuliana o mostra de la Nuxe - Fondant Body Scrub care imi place foarte mult si miroase incredibil de frumos;



- Parfumul preferat a ramas acelasi, cred ca o sa-mi mai cumpar unul, imi place la nebunie. (Ulric De Varens Cotton Musk);

- Ojele s-au schimbat :) am facut o mica obsesie pentru Flormar 392;

  •  Kallos 99
  • Flormar 392
  • Lara 49
  • Top Coat Axelle

- In materie de make-up am adaugat doua produse, unul care deja imi placea extrem de mult si unul pe care nu prea l-am folosit.

  • Tender Care Vanilla (l-am folosit pentru buze)
  • Nivea Fruity Shine Cherry
Ambele miros foarte frumos ♥


- Cat despre accesorii, am adugat doua noi-noute :)

  • Cercei handmade facuti de Iuliana;
  • Colier Meli Melo (9.99 lei)
Acestea au fost produsele mele favorite ale acestei luni, luna viitoare se vor schimba cateva, am ramas fara anumite produse si am zis ca incerc ceva nou.

Ati schimbat luna acesta multe dintre produsele voastre favorite?

O seara minunata va doresc! V-am pupat.