Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Flare Jeans and Heart T-Shirt

26.8.13

Hello! :D

The weather wants me to not be productive today, it had to be this way in one the busiest days of this week, but I will be productive, I won't give in haha :D I was telling you in my Wednesday blog post (Avon Speed Dry 30' Mambo Melon) that I wanted to show you an OOTD, but then I got sick and couldn't, weeeeell, since I started feeling better right before the week-end started  I was able to shoot for the OOTD on a Saturday afternoon when we went out in town or to be more precise for a ......Boba :D

Vremea de astăzi mă invită la lenevit, dintre toate zilele saptamanii a ales tocmai ziua în care am cele mai multe lucruri de făcut, dar nu, nu voi lenevi, nu voi ceda haha :D Vă spuneam în postarea de miercuri (Avon Speed Dry 30' Mambo Melon) că voiam să pregatesc un OOTD, dar din păcate sănătatea nu mi-a permis, între timp m-am făcut bine şi astăzi vreau să vă arăt ce-am purtat în week-end la o ieşire în oras sau mai bine zis la o..............Boba :D



T-Shirt / Tricou: Stradivarius Pondo Grey M (*** va rog sa cititi disclaimerul / please read disclaimer)
Jeans / Blugi: Stradivarius Foehle Dark Blue (Boho Style) 36 (*** va rog sa cititi disclaimerul / please read disclaimer)
Shoes / Pantofi: Pia Corsini;
Accessories / Accesorii: no name;

First of all I want to congratulate myself for leaving my comfort zone and choosing a different type of jeans, I think this type of jeans compliments my figure and I feel awesome in them. The material is elastic, they are really well made and they are super comfortable (at my height (1.73) I do have to wear a small heel or platform to not step on them). The t-shirt is perfect for summer, really well made and the material is very soft on the skin. The jeans have some awesome details on them so I had to show them to you: /  În primul rând vreau să mă felicit (:D) pentru ca am ieşit din zona mea de confort şi am ales un alt model de blugi, a fost cea mai inspirata alegere, mi se pare că mi se potrivesc perfect şi mă simt foarte bine in ei. Materialul e elastic, sunt foarte bine lucraţi şi foarte confortabili (la cei 1.73 ai mei trebuie să port ceva cu toc sau talpa ca să nu calc pe ei). Tricoul este perfect pentru vară, la fel ca şi blugii este bine lucrat, materialul este foarte uşor şi placut. Blugii au nişte detalii foarte frumoase şi am vrut neaparat să vi le arat:

This is my first order on Kurtmann and it sure won't be the last! I've seen so many beautiful clothes at awesome prices (my poor, poor wallet :D) Your order is sent by courier and I received it in less than 24 hours (which is great because I wait for my packages with GREAT enthusiasm). The people from Customer Service are really fast, because I wasn't paying attention when I ordered I messed something up and they helped me solve it very quickly. Right now they are having a 50% off on more than 700 pieces :)

Acesta este prima mea comandă de pe Kurtmann, dar cu siguranţă nu este ultima! Am vazut pe site o gramadă de haine frumoase la preţuri foarte bune (saracul meu portofel haha:D). Comanda este expediată prin curier şi a ajuns la mine intr-o zi (ceea ce e perfect pentru că sunt genul de persoană care aşteaptă cu foarte MARE entuziasm pachetele). Cei de la Serviciul Clienţi sunt foarte prompţi, din cauza neatenţiei mele am reuşit să greşesc comanda şi au rezolvat problema extrem de rapid. În momentul acesta au reduceri de peste 50% la peste 700 de modele :)

Aţi comandat până acum de pe Kurtmann? :D 

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :*