Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tu ce vezi cand te privesti in oglinda? Provocarea Dove in cadrul campaniei Dove Mirrors. [INCHIS]

11.5.14

Hei :)

Îmi petrec mult timp uitându-mă în oglindă, nu pentru că sunt narcisistă ci pentru că are o strânsă legătură cu activitatea mea pe blog, după cum bine ştiţi îmi place să vă prezint tutoriale de make-up, iar pentru asta trebuie să folosesc oglinda, de-a lungul timpului mi-am descoperit mai multe defecte decât calităţi şi a fost o perioadă în care am fost tare neumulţumită de ceea ce vedeam în oglindă, dar mi-am dat seama că greşeam concetrându-mă pe defecte şi-am început să mă concentrez pe ceea ce-mi placea la mine ajungând în felul acesta ca astăzi să nici nu mă mai gândesc la ceea ce mă deranja în trecut :)  

Noua campanie Dove Mirrors încurajează femeile să se privească în oglindă, să-și descopere frumusețea şi să nu se mai concentreze pe defecte. Campania este construită în jurul unui spot video ce subliniază discrepanţa dintre reacţiile femeilor adulte şi cele ale fetelor aflate la o vârstă fragedă, atunci când sunt în faţa unei oglinzi. 


(va invit sa urmariti filmuletul)

În medie, femeile se privesc în oglindă de aproximativ șase ori pe zi, ajungând la 50 de minute în decursul a 24 de ore. 15% dintre femei admit că nu au fost niciodată mulțumite de propria imagine în oglindă, considerând oglinda ca fiind cel mai aprig critic al lor. Deşi sunt nemulţumite de ceea ce văd, ele continuă să îşi alimenteze nemulţumirea folosind diverse ocazii pentru a se privi în oglindă: în cea retrovizoare (50%), în geamurile magazinelor (48%) sau în oglinzile din lifturi (44%).
Studiul Dove Mirrors a fost efectuat pe un eșantion de 6.006 femei cu vârsta cuprinsă între 18-64 ani, iar în ceea ce priveşte zâmbitul în oglindă doar 1 din 3 femei a recunoscut că zâmbeşte foarte rar atunci când îşi priveşte reflexia.



 
Dove vine cu o surpriză pentru frumoase mele cititoare şi-mi oferă ocazia să premiez 5 dintre voi, ca să puteţi căstiga unul dintre cele 5 minunate premii Dove tot ceea ce trebuie să faceţi este:

  1. Să îmi urmariţi blogul prin Google Friend Connect (GFC);
  2. Să daţi like paginii mele de Facebook: Gold and Silver Sparkles (click pe "Gold and Silver Sparkles" pentru a ajunge la pagină);
  3. Să daţi share acestei postări pe pagina voastră de Facebook;
  4. Să raspundeţi la intrebarea: Tu ce vezi când te priveşti in oglindă?;
  5. Să lăsaţi un comentariu în care să-mi scrieţi: numele cu care mă urmariţi prin GFC, numele cu care aţi dat like paginii mele de Facebook, link-ul în care ati dat share acestei postări, răspunsul la intrebare şi o adresă de mail la care vă pot contacta în situaţia în care vă aflaţi printre cele 5 câstigătoare.
Vă rog să fiţi atente la înscriere, orice nelămurire aveţi vă rog să mă întrebaţi, vă ajut cu cea mai mare plăcere :)

Perioada de desfasurare este: 11.05 - 25.05. Voi anunţa câstigătoarele în maxim 72 de ore de la incheierea concursului şi le voi contacta personal pe adresa de mail lăsată în comentariu, câstigătoarele vor avea 72 de ore la dispoziţie din momentul în care au primit mailul să îşi revendice premiul.

Vom avea 5 căstigătoare (le voi alege folosind Random.org), fiecare căstigătoare va primi un premiu alcătuit din 6 produse Dove şi anume:
  • Săpunul-cremă Dove Original 
  • Gelul de duş nutritiv Dove Deeply Nourishing 
  • Deodorantele antiperspirante Dove Original 
  • Laptele de corp Dove Essential Nourishment 
  • Samponul Dove Intense Repair 
Vă doresc mult succes şi nu uitaţi....zâmbiţi, sunteţi frumoase! :) :*

UPDATE! :)

Si a sosit momentul sa aflam care sunt castigatoriiiiii! :D

Am avut 77 de participante [din păcate a trebuit să descalific câteva participate pentru că nu au respectat toate regulile, am lăsat câte-un comentaru cu ce trebuie adăugat la fiecare încriere gresită, dar din păcate unele dintre voi nu v-aţi mai întors să modificaţi):



Iar cele 5 câstigătoare sunt:



Pentru ca una dintre caştigătoare nu mi-a raspuns în termen de 72 de ore de la trimitere emailului în care o anunţam că a câstigat, am ales o altă câstigatoare. Felicitări Monica!


Felicitari dragile mele am să vă contactez în cursul zilei de astăzi pe adresa de email pe care aţi lăsat-o în comentariu! 

Promit că vor mai exista concursuri frumoase şi pe viitor aşa că nu fiţi dezamăgite dacă nu aţi castigat :*

Vă doresc o seara minunată, v-am pupat :***