Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (27.03 - 3.04)

4.5.15


Hello! :D 

After a rainy week I am expecting a sunny and warm one,the rain has its beauty, but it can take a toll on your psychic. This week I combined work with sleep, I’ve been really missing a good sleep, but the thing that is most important to me is the fact that I am productive there will be time for sleeping later in life. We didn’t make any plans for the mini vacation we had, actually I am lying, I planned to sleep three days and three nights, some party, I sleep. This is how my week looked like:

Dupa o saptamana ploioasa si racoroasa astept una insorita si frumoasa si ploaia are farmecul ei, insa cand  e prezenta toata saptamana parca iti cam afecteaza starea de spirit. Saptamana aceasta am combinat munca cu odihna, cuvantul odihna fiindu-mi cam strain in ultima perioada, insa ceea ce conteaza este ca sunt extrem de productiv, o sa ma eu timp sa si dorm. Nu ne-am facut planuri de mini-vacanta, de fapt mint, am zis ca dorm trei zile si trei nopti, altii fac petreceri eu dorm J)  Cam asa a aratat saptamana mea.

Monday / Luni
He who wakes up in the morning catches a beautiful sunrise! I can’t remember when was the last time I saw the sun rising, but it is a gorgeous view, it gave me a peaceful feeling, lovely, really lovely!

Cine se trezeste de dimineata prinde un rasarit superb! Nu-mi mai aduc aminte cand a fost utltima data cand am prins un rasarit, insa e superb sa privesti cum apare soarele, mi-a dat asa…o stare de liniste, foarte frumos!

Tuesday / Marti
How can I wake up sad when I see his beautiful face in the morning? He is naughty sometimes and I do scold him when he crosses the line (mostly before bed), but in the morning  we cuddle and play (nicely, the biting starts a little bit later in the day) :D For dinner I had these fried Breaded Crab Claws, I don’t eat fried food very often, but I saw them and wanted to try them, they are tasty, I will repurchase them J

N-ai cum sa te trezesti suparat cand vezi o fetisoara atat de frumoasa atunci cand deschizi ochii dimineata, ma mai supar eu pe el cand e neastamparat (inainte de culcare deobicei) insa dimineata avem program de alintat si atat de bine-mi face, parca sunt alt om. Seara am  mancat prajeala, prajeala o evit, dar cand am vazut produsul asta in Lidl am zis sa-l incerc, destul de gustos, l-as recumpara J

Wednesday / Miercuri

When it comes to spending money on stuff that I don’t need I am a pro! Especially when we are talking about shoes or makeup. I was super curios about the Physicians Formula makeup products so I bought one of their blushes (the packaging is so pretty), it’s pink and super shimmery, I didn’t have enough blushes, I just had to get one more.

La cheltuit banii sunt prima haha J) Mai ales cand vine vorba despre pantofi si produse de makeup. Pentru ca am fost foarte curioasa sa vad cum sunt produsele de la Physicians Formula (ambalajele sunt superb), mi-am cumparat un blush roz si super sidefat, nu aveam destule si am simtit nevoia sa-mi mai iau unul.

Thursday / Joi
Lilac flowers are one of my favourite flowers, the cute small purple flowers, so delicate and the smell….oh boy…they smell amazing! I just had to take a selfie with them ♥ 

Liliacul este una dintre florile mele preferate, floricele micute si mov dragute si delicate, iar mirosul….de-a dreptul incantator! Era un must sa fac un selfie cu ele ♥ 

Friday / Vineri
I didn't have plans for the first of May, I rested with Ollie and believe me it was awesomeeee ♥

Nu stiu cati dintre voi ati avut planuri de 1 Mai, eu una n-am avut, am lenevit cu Ollie toata ziua si bine a mai fooost ♥


Saturday / Sambata
We went for some cheese dumplings with ice cream from McDonald's, it is a delicious dessert, I could eat it every day and after that we went shopping :D

Spre seara am iesit la o portie de papansi de la McDonald's, daca n-ati mancat pana acum, trebuie sa ii incercati sunt deliciosi, apoi am mers la shopping :D

Sunday / Duminica

I have a new makeup look to show, we went out to shoot for an outfit, ate a pizza drank, relaxed  a little bit before a new week starts. I didn't catch the two beautiful rainbows, but I did catch one of them ♥

Am pregatit fara sa vreau un nou machiaj pentru blog, am pozat o tinuta si am iesit la o pizza si-un suc. N-am reusit sa prind cele doua curcubee, insa am prins unul foarte frumos! ♥

You can also follow me on Instagram, I post new photos almost everyday: @goldandsilversparkles :D

Va invit sa ma urmăriti si pe Instagram, postez aproape zilnic poze: @goldandsilversparkles :D

How was your week? :D

Cum a fost saptamana voastra? :D

Have a lovely day many kisses! :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***