Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Daytime Smokey Eye (for brown eyes)

25.9.15



Heya!

Did it ever happen to you to have awesome plans and suddenly something went wrong right before? Well, I got sick, really fast, no warning, I got the flu, but it was so bad that it put me to bed the next day so I didn’t get the chance to finish anything I had planned.  Luckily I have an amazing family that helped me get right back on my feet in a day :D

Cunoşti momentul acela în care ai în plan lucruri măreţe şi brusc trebuie  se întâmple ceva? Ei bine, am răcit, brusc, fără nicio avertizare, am răcit atâta de tare încât am căzut direct la pat fără  mai am puterea de a duce la bun sfârşit nimic din ce mi-am propus. Noroc însă  am avut altaturi de mine familia care a făcut tot ce le-a stat în puţină   fac bine aşa  iată- astăzi cât de cât functionabila :D



For several months now I’ve been in a phase where I just don’t feel like doing anything special with my makeup, time is and was always my biggest enemy, now even more than before and I was rarely in the mood, but when I’m in the mood, I am always pleased with the result and doing my makeup relaxes me a lot. Since I loved the makeup I was wearing in on of my fashion posts, I had to take some photos of it to show it to you. It isn’t something you never seen, but for me it is the perfect daytime smokey eye. Do you know what the hardest part was? Remembering what products I used to create it haha :))


Recunosc  la capitolul machiaje stau de la foarte prost la prost, timpul a fost inamicul meu numărul 1 şi câteodată şi lipsa de chef, însă mai sunt momente, puţine ce e drept, când atât de tare  relaxează   machiez şi acelea sunt momentele în care sunt şi cea mai creativă şi totul merge cât se poate de bine. Machiajul de astăzi l-am purtat într-o postare de pe blog, mi-a plăcut atât de mult încât am ţinut neapărat -l pozez. Nu e neapărat un machiaj extrem de special, însă pentru mine este un smokey perfect de zi. Ştiţi care fost ceamai grea parte? Aceea de a-mi aminti ce produsele pe care le-am folosit haha:))




It is not necessary to use exactly the same eye shadows shades I have used, I am sure you can find similar shades in your makeup collection. You are going to need a medium matte brown, a gold eye shadow for the lid and a black eyeliner for the line and your lower lash line. I might have use the e.l.f. Beauty Book - Bronzed Look, but I am not 100% sure, I forgot to note down what I used that day.

Nu e obligatoriu  folosiţi aceleaşi farduri pe care le-am folosit eu, am folosit nuanţe care cred  se regăsesc cu siguranţă şi în colecţia voastră de makeup. Aveţi nevoie de un maro mat mediu, un auriu pentru pleoapă şi de un creion negru pentru contur şi pleoapă inferioară. Este posibil  pentru realizarea acestui machiaj  fi folosit paleta de e.l.f. Beauty Book – Bronzed Look, însă nu sunt 100% sigură, am uitat -mi notez atunci când am realizat machiajul. 


Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***