Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Throw on a jacket and go!

30.9.15


Howdy! :D

If I were to believe the weather forecast then we shouldn’t get sad soon because of the weather that is coming our way, we should be happy because October is coming our way with 20+ degrees weather and a lot of sun, YAY! The problem is that many times the weather forecast is not very accurate so I thought I would quickly get my pretty little naked legs outside asap. Even though I am not a big fan of Starbucks drinks, me and my boyfriend wanted a treat on Saturday so we thought it would be the perfect time for a Pumpkin Spiced Latte and to get lost for a moment in discussions, plans and dreams.
Daca as sta sa ma iau dupa prognoza meteo inca nu ar trebui sa plangem dupa vremea frumoasa pentru ca luna octombrie debuteaza cu temperature de 20 grade + si soare, YAY! Problema este ca de foarte putine ori prognoza meteo se portiveste cu ce se intampla afara asa ca am zis sa profit acum si sa-mi scot piciorusele golase la plimbare. Desi nu sunt o fana inraita a bauturilor de la Starbucks, am cazut de acord ca week-end-ul este prilejul perfect de a savura un Pumpkin Spiced Latte si de a ne pierde in discutii, planuri si vise pentru cateva ore.









 Even though I love the combination between skirts/dresses (no tights) + boots I don’t know why when it comes to me wearing it I am having such a hard time, maybe because when I was younger people wore them with tights, I am probably having a hard time adapting to stuff (:D), I am kidding of course, I never found the perfect time to wear it and I am always feeling cold so that’s why I always need tights when it’s chilly. The dress I am wearing today is made out of really nice material, flowy, I am loving it (like McDonalds right :D). I decided to wear it with my favourite pair of boots and a boyfriend denim jacket. Feminine + masculine = always a lovely combo. And how cute is my golden headband?

Desi iubesc combinatia dintre fusta/rochie (fara dres) + ghete/cizme nu stiu de ce, dar de fiecare data imi e greu sa o port, asta poate pentru ca pe vremea mea (:D) nu era o combinatie des intalnita asa ca problema  in a ma adapta in vremurile astea mai “tineresti”, glumesc bineinteles, pur si simplu nu gasesc niciodata momentul potrivit sa port combinatia si cum sunt si destul de friguroasa tot timpul trag catre un dres. Rochita pe care o port astazi este facuta dintr-un material foarte placut la atingere, vaporos, sunt tare incantata de ea. Am ales sa o port cu perechea mea preferata de ghete si pentru momentele in care e mai racorica m-am asigurat sa am la mine si un geaca de blugi de inspiratie masculina. Feminin + masculin = intotdeauna o imbinare atat de placuta. Si cat de cute e bentita mea aurie?




Denim jacket / Geaca de blugi: No Name;
Dress / Rochie: Elite99;
Boots / Ghete: H&M
Bag / Geanta: Front Row Shop;
Headband / Bentita: H&M.

 Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***