Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

October Favourites

1.11.13

Hey :)

For almost two years at the ending of each month I used to show you what my favourite products were that month, if you noticed I skipped the month of September (and I feel super bad about it because I feel like a broke a tradition  because I didn't have to show you anything new that I liked. This month I did try some new things that worth mentioning so here they are :)

La fiecare sfârsit de lună timp de aproape doi ani de zile v-am prezentat produsele mele favorite, nu știu dacă ați observat, dar în luna septembrie am sărit peste acestă postare (cu mare părere de rău pentru că am vrut să fie prezentă în fiecare lună, ca un fel de tradiție dacă vreți să o numiți așa) pentru că am folosit aceleași produse și n-am avut nimic nou de prezentat. Luna acesta am încercat câteva produse noi care merită mentionate așa că fără să mai scriu romane haideți să vă arat care sunt acestea :)

Favourite hair products / Produsele favorite pentru îngrijirea părului:


  • Garnier Ultra Doux Vitality Shampoo 5 Plants - I love Garnier shampoos, I've tried a few and I liked them all. This one smells amazing, leaves my hair feeling soft, silky and shinny :);
  • f.a.s.t conditioner - I have used up the shampoo and now I am trying to use use up the conditioner, I like, but I wouldn't repurchase it, there are conditioners out there that are similar to this one;
  • Macadamia Deep Repair Masque - I am not good with masks, I always forget to use it, I am also tying to use this one up. Since I have pretty short hair now I am using it as a conditioner, 2 times a week. Love it, smells awesome and leaves my hair super silky and shinny.

  • Garnier Ultra Doux Vitality Shampoo 5 Plants - îmi plac tare mult sampoanele de la Garnier Ulta Doux, am încercat până acum câteva și de toate am fost mulțumită. 5 plants miroase superb și-mi lasă parul tare moale și strălucitor :);
  • f.a.s.t conditioner - am reușit să consum samponul din această gamă, acum trebuie sa consum și balsamul, îmi place, dar nu l-aș recumpăra, există balsamuri asemănaătoare pe piața la prețuri mult mai accesibile;
  • Macadamia Deep Repair Masque - nu ma înțeleg bine cu maștile în general pentru că sunt leneșă și pentru că uit tot timpul să le aplic, dar am hotărât ca tebuie sa o consum și pe cea de la Macadamia, pentru că am părul destul de scurt o folosesc pe post de balsam (o aplic doar de două ori pe săptămână). Miroase foarte bine și-mi face parul foarte moale și strălucitor .
Favourite body care products / Produse favorite pentru îngrijirea corpului:


  • Avon Care Nourishing Body Lotion for Dry Skin with almond and cocoa butter - I recently started using this lotion and I was worried that a lotion won't really do much for my dry skin, but I seriously love it, it really moisturizes my skin.
  • Avon Care Nourishing Body Lotion pentru Piele Uscată cu migdale și unt de cacao - am cumparat-o recent și am fost cam reticientă în privința ei la început, având pielea destul de uscată am crezut că nu o să fie foarte hidratantă, dar se pare că m-am înșelat, îmi place tare mult.
Favourite skin care products / Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:


  • Bioderma Sensibio H2O - Love it, use it everyday YAY! :));
  • Gerovital Antimicrobial Cleansing Gel - one of my favourite cleansing gels, will continue repurchasing it;
  • Brevoxyl - this is a medicated ointment that is used to treat acne, it is amazing for my problems, I am glad I can find it again.
  • Bioderma Sensibio H2O - produsul meu preferat, îl folosesc în fiecare zi :D;
  • Gerovital Gel spumant antimicrobian - unul dintre gelurile mele de curățare preferate, am vorbit de nenumarate ori despre el, voi continua să-l reachiziționez;
  • Brevoxyl - ajută în tratarea acneei, eu am avut rezultate bune cu el, mă bucur că îl pot achizitiona din nou din farmacii.

Favourite nail polishes / Ojele preferate:


  • Gabrini No. 18 (click pe denumirea ojei pentru a vedea oja / click to see the mani);
  • Flormar Supermatte M126 (click pe denumirea ojei pentru a vedea oja /click to see the mani);
  • Flormar Wild Nail CW106 - în curând o să o vedeți pe blog :) / a mani is comming soon :);
  • e.l.f. Purple Dream  (click pe denumirea ojei pentru a vedea oja / click to see the mani);
  • essence time for romance  (click pe denumirea ojei pentru a vedea oja/ click to see the mani).
Favourite make-up products / Produse de make-up favorite:


  • Elmiplant CC Cream - I just recently bought this product and I really like it, I have days when I don't wear makeup and days when I want a little bit of coverage - to even out my skin tone - and this product works great;
  • No7 Sunkissed Mosaic Bronzing Powder  - I was in love with this product and still am (I found it about a week ago in my makeup drawer), I use it as a blush and it is perfect for autumn;
  • MUA Lipstick shade 1 and MUA Lipstick shade 2 (I couldn't find this one) - shade 1 is this is the perfect dark red lipstick for me and shade 2 is a pretty berry color, I love MUA lipsticks ♥ 
  • No name lipstick in shade 11 - a very pretty red shade;
  • p2 Color Star Lip Cream in shade 040 Marlene Dietrich - this is my favourite lip gloss ever, so pigmented and such a beautiful color;
  • Avon Infinitize Mascara - a new addition in my makeup collection, I though I wasn't going to like it, but I actually do, I will also write about it.

  • Elmiplant CC Cream - l-am achizționat de curând și-mi place tare mult, sunt zile în care n-am chef să mă machiez și zile în care vreau puțină acoperire iar CC Cream-ul de la Elmiplant e perfect pentru asta;
  • No7 Sunkissed Mosaic Bronzing Powder - am fost îndrăgostită de produsul acesta si încă sunt, l-am regăsit de curând într-un sertar (habar n-am de ce l-am ascuns) și de data aceasta îl pun la vedere, îl folosesc pe post de blush, e perfect pentru toamnă;
  • MUA nuanța 1 și MUA nuanța 2 (l-am ratacit prin casă) - nuanța 1 e un frumos roșu închis, nuanța perfectă pentru mine iar nuanța 2 e un movuliu tare frumos.
  • Ruj *habar n-am ce firmă este* nuanta 11 - un roșu mult mai deschis decât cel de la MUA, dar la fel de frumos;
  • 2 Color Star Lip Cream in shade 040 Marlene Dietrich - un produs absolut bestial, culoarea e superbă;
  • Avon Infinitize Mascara - și-a făcut de curând apariția în colecția de machiaj și ca să fiu sincera nu îmi faceam mari speranțe în legătura cu el, dar am descoperit că-mi place, o să vorbesc despre el în curând.
Favourite songs Melodiile favorite:

Alicia Keys & Maxwell - Fire we make

Alicia Keys - Tears always win

Jay Z ft. Justin Timberlake - Holy Grail

Mike Will Made-It ft. Miley Cyrus, Wiz Khalifa & Juicy J - 23

What were your favourites in the month of October? :) / Care au fost favoritele voastre in luna Octombrie? :)

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***

Have a great day, many kisses :***