Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Empties: September & October

30.10.13

Hello :D

I am trying to use up all my products until the last drop :) It is harder to do so with the products I don't like (thank God they are not so many now, though it still happens sometimes), but I try to use them for something else, sometime I succeed, sometimes I don't, but I am definitely getting better at this "project" :D

Încerc să folosesc absolut totul până la ultima picătură :) Mai greu e cu produsele care nu-mi plac (bine, mai puține decât înainte, dar mi se mai întâmplă să mai cumpăr câte unul care nu mi se potrivește), dar încerc să găsesc o soluție ca să nu le arunc, câteodată reușesc, câteodată nu, cert este că devin din ce în ce mai bună la "proiectul" acesta :D 

  • fast SHAMPOO - you can read my review here:  Nisim fast shampoo & conditioner, after I finished the product and used some other brand I really missed it, it made my hair so silky and shinny. It is true hair was getting oilier faster, but the pro's were pretty amazing :). I washed my makeup brushes with it and it did and amazing job, my beauty blender was as new :D

  • fast SHAMPOO -  am vorbit despre el aici: Nisim fast shampoo & conditioner, după ce l-am terminat și am început să îmi spăl părul cu un alt șampon i-am simțit foarte tare lipsa, samponul acesta îi dădea un luciu atât de frumos și îmi făcea părul foarte moale. E drept că se îngrășa puțin mai repede, dar nici nu mai conta asta :). L-am folosit si pentru spalarea pensulele si s-a descurcat exceptional, mi-a facut beauty blender-ul ca nou :D


  • Yves Rocher Pure Camille Floral Cleansing Milk - this is not the first time I am using this product, I like it, I didn't have any problem while using it, I wasn't bothered by the floral scent, I will probably repurchase it in the future;
  • BIODERMA Sensibio H2O - you can read my review here: Bioderma Sensibio H2O, it is one of my favourite products, you will probably see it very often here, I will be repurchasing it over and over again :);
  • LA ROCHE-POSAY EFFACLAR DUO - I am going to write a review soon, I have mixed feeling about this product, kind of a hate-love relationship;

  • Yves Rocher Pure Camille Floral Cleansing Milk - nu e prima dată când îl încerc, mi se pare un produs bun, n-am avut absolut nicio problema cu el, nu m-a deranjat nici mirosul, nu exclud posibilitatea de a îl recumpăra în viitor;
  • BIODERMA Sensibio H2O - am scris despre ea aici: Bioderma Sensibio H2O, este unul dintre produsele mele preferate, probabil ca o să mai revedeți pe aici, n-am de gând să renunț curând la ea :);
  • LA ROCHE-POSAY EFFACLAR DUO - va urma un review detaliat, am sentimente amestecate în legătură cu acest produs, un fel de relație de dragoste-ură, o să va povestesc mai multe în review.
  • Nivea aqua effect SOOTHING CLEASING MOUSSE - you can read my review here: NIVEA aqua effect SOOTHING CLEANSING MOUSSE, it was an ok product, I didn't like the strong smell at all, I won't repurchase it, I love my cleansing gels :));
  • La Roche-Posay EFFACLAR PURIFYING FOAMING GEL FOR OILY SENSITIVE SKIN - I will write about it soon, I really like it, I like it as much as I like the Gerovital one.

  • Nivea aqua effect SOOTHING CLEASING MOUSSE - am scris despre el aici: NIVEA aqua effect SOOTHING CLEANSING MOUSSE, a fost un produs ok, mirosul nu mi-a plăcut absolut deloc și nu am sa-l recumpar, sunt fană a gelurilor de curățare;
  • La Roche-Posay EFFACLAR PURIFYING FOAMING GEL FOR OILY SENSITIVE SKIN - nu am apucat încă să scriu despre el, dar urmează un review cât de curand, tot ce pot să spun momentan este că mi-a placut, mi-a plăcut la fel de mult ca și gelul de Gerovital :).

  • Balea Hawaii Pineapple DUSCHE - the smell of this shower gel was aaaamazing, loved it, since I have dry hand and legs this product didn't really help me with my problem so I wasn't pleased with it, I also used it as a brush cleaner, but it wasn't that good;
  • KALLOS GO GO INDULGING SHOWER GEL - didn't liked it as a shower gel, but I did like it as a brush cleaner so I might repurchase it for my brushes.

  • Balea Hawaii Pineapple DUSCHE - Mi-a plăcut doar mirosul, din păcate pentru mine la capitolul hidratare a luat foarte puține puncte. Spre sfârșit l-am folosit ca să-mi spăl pensulele, nu s-a descurcat foarte bine nici la asta;
  • KALLOS GO GO INDULGING SHOWER GEL - Nu mi-a plăcut, n-am sa-l recumpăr pentru a-l folosi ca gel de dus ci l-aș recumpăra pentru a-mi spăla pensulele cu el, mi-a plăcut pentru asta :).
What products have you used up this past couple of months? :) / Ce produse ați mai consumat în ultima perioadă? :)

Have a lovely day, many kisses!:***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat!:***