Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Music is my addiction

28.10.13

Heya! :)






Pastels (or candy colors :D)...I associate pastels with spring, however this year pastels are so in this autumn/winter, I must admit that I was a little bit surprised, but it didn't take me too much until I embraced this trend and tried to find a place for it in my outfits . You got to see a small part of this skirt in Spice it up! (it's one of my favorite skirts), this time I felt like wearing it with a pair of boot, I know I'm gonna wear these boots a lot this autumn/winter. I chose to name this blog post "Music is my addiction" because it totally represents me, I just have to put my earphones in (or headphones on) and instantly I see things differently, time is slowing down, everything looks better, I'm so zen in those moments :)

Pastelurile...pastelurile le asociez cu primăvara, iată însă că anul acesta ne sunt propuse pentru toamnă/iarnă și deși recunosc că la început am fost puțin mirată, n-a durat mult până să "îmbrățișez" cu mult drag acest trend și să le înglobez în ținutele de zi cu zi. Din fusta ați apucat să vedeți o parte aici Spice it up!, e una dintre preferatele mele, de data acesta am vrut să o port cu o pereche de bocanci, bocanci pe care am de gand să îi port foarte des în această toamnă/iarnă :D Cât despre titlul acestei postari, muzica ocupă o foarte mare parte din viața mea, tot ceea ce trebuie să fac este să-mi pun caștile în urechi (sau pe urechi :D) și instant parcă totul pare diferit, lucrurile se petrec mult mai încet, totul e mai frumos și mai liniștit, sunt zen în momentele acelea :)



I don't like to buy jewelry online, I want to see them before I buy them and feel the material so I'm sure they don't look/feel cheap, but I fell in love with this necklace so I had to get it. It's beautiful, really well made and does not look cheap at all, I can't wait to put something special in it :)

Nu obișnuiesc să-mi comand bijuterii online pentru că imi place să le văd cum arată, nu vreau să pară ieftine, dar de data aceasta mi-am facut curaj pentru că mi-a placut tare mult lanțul acesta. E foarte frumos lucrat și nu pare ieftin deloc, de-abia aștept să pun ceva special înauntru :)


Jacket / Geacă: Colors of the world (nu-mi aduc aminte exact din ce magazin am cumparat-o)
3/4 Shirt / Bluză: Chicnova - Round Neckline Knitwear in Candy Color;
Neckalce / Lanț: Chicnova - Heart and Key Pendant Necklace
Skirt / Fustă: Kensol;
Boots / Bocanci: Benvenuti.



Have a lovely day, many kisses :*

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat! :***