Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Big Bad Haul :)

18.10.13

Hei! :)

I found the blog post title to be very funny (I always manage to entertain myself :D), I did exaggerate a little with it, it's not the biggest haul ever, but for the sake of amusement (hope I'm not the only one who finds it funny :D) I decided to keep it :) One of the most annoying moments for me is the moment when I realize that I all my important beauty products come to an end all at the same time :) So in the past week I have bought (sorry for all the eventual temptations that might appear :D):

Mi se pare tare amuzant titlul acestei postări (reuşesc să mă amuz singură mai mereu :D), bine, recunosc că am exagerat puţin cu titlul, nu-i cel mai mare haul din istoria haul-urilor, dar de dragul amuzamentului (sper ca nu doar al meu :D) am decis să-l pastrez :) Cel mai enervant moment pentru mine este acela în care observ că mi se termina în acelaşi timp toate produsele de care am cea mai mare nevoie :) În ultima săptămână am cheltuit bani pe (îmi cer scuze pentru eventualele tentaţii care apar :D): 

Elmiplant CC Cream
Diana tempted me with this product, it is my first CC Cream, I haven't used an Asian CC Cream to know the differences between them (I will do that too in the future), but I really like this product. I will talk about it in a future review :)

Diana m-a tentat cu acest produs, e primul CC Cream pe care-l încerc, habar n-am cum sunt cele asiatice (voi incerca unul la un moment dat), dar l-am folosit de câteva ori pana acum şi pot să spun că-mi place, mai multe detalii o sa citiţi în review-ul ce urmeaza :)

Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution
I have heard about the Bioderma promotion from one of my lovely readers (thank you Adina :*) as you know this one of my all time favourite products and I'll always keep repurchasing it. You can read about it here: Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution).

Am auzit de promoţia de la Bioderma de la una dintre cele mai draguţe cititoare (mulţumesc Adina :*), este unul dintre produsele mele preferate şi o să mă întorc mereu cu drag la el (puteţi să citiţi review-ul aici: Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution).

Gerovital Plant gel spumant antimicrobian
I did talk a lot about this cleanser, it's another one of my all time favorite products, I don't even remember how my times I have repurchased it :)) You can read about it here: Gerovital Plant - Gel Spumant Antimicrobian.

Am tot vorbit despre gelul de curăţare de la Gerovital, clar este unul dintre peferatele mele, nici nu mai ştiu de cate ori l-am recumparat :)) Daca vreţi să citiţi părerea mea despre el, o gasiţi aici: Gerovital Plant - Gel Spumant Antimicrobian (nu ştiu ce aveam cu mirosul lui pe atunci, acum mi se pare chiar plăcut).

Garnier Ultra Doux Vitality Shampoo
Lately I've been a fan of the shampoos from Garnier Ultra Doux, I really liked the one with apricots and almond oil and I really like this one too, you have to smell it, it smells amazing!!! 

Mai nou sunt fană a sampoanelor de la Ganier Ulta Doux, cel cu caise si ulei de migdale mi-a plăcut tare mult, la fel de mult îmi place şi acesta, trebuie neapărat să-l mirosiţi, miroase absolut divin :D

Brevoxyl
Before using Brevoxyl, I used Skinoren and it was impossible for us to get along, then I tried Brevoxyl and absolutely loved it! I was really upset when I heard they were taking them off the market for a while, but know it is available again so I bought it, mu skin is pretty happy now :)

Inainte de Brevoxyl am folosit Skinoren, nu ne-am inteles absolut deloc, apoi am trecut la Brevoxyl şi ne-am înţeles de minune :) Tare supărată am fost când am auzit că nu o să se mai găsească o perioadă, dar iată-l din nou în farmacii şi din nou în rutina mea de îngrijire a tenului, ten care este de 2x mai fericit acum :)

Avon Care Nourishing Body Lotion
I don't remember if I ever used Avon Body Lotions, I really needed a moisturizing body lotion and I got this one. I'll tell you if I like it or not in a future review :)

Nu-mi aduc aminte exact dacă am mai folosit loţiuni de la Avon, cert este că aveam nevoie de una hidratantă pentru iarnă, iar raportul cantitate-pret mi-a cam făcut cu ochiul. O să vă spun cât de curând dacă îmi place sau nu :)

Avon Infinitize Mascara
I did a little bit of cleaning in my make-up collection and threw out all of my mascaras and since I had none I had to buy one :) I was never a fan of Avon mascaras, but you never know what you might find so I got this one. I will talk about it after I try it for a few times :)

Am facut curăţenie în cosmetice şi am aruncat absolut toate rimelurile pe care le aveam (pe multe nu le mai folosisem de ceva vreme, erau doar de decor) şi-am zis să-l încerc pe acesta de la Avon, n-am fost dată pe spate până acum de rimelurile lor, dar cine stie de data acesta ce se întâmplă. Am să vă împartasesc opinia mea despre acest rimel după ce apuc să-l testez o perioadă :)


What did you buy lately? :)

Voi ce v-aţi mai cumpărat în ultima perioadă? Cu ce v-aţi rasfăţat? :)

Have a lovely day, many kisses :*

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***