Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Nivea Soothing Cleansing Mousse

4.10.13

Hei :)

Cosmetic temptations are everywhere around us and if you also read beauty blogs then you might end up with empty pockets most of the time :D In the past year I was really good with my spending, but I must admit that sometimes it is really hard to not give in and run to the store :)) I've read about the Nivea mousse on Dorina's & Cristina's blog - anotherside-of-me - I've never tried a cleansing mousse before and because the girls really liked it I've decided to try it :)

Tentaţii cosmetice sunt la tot pasul, daca citeşti şi bloguri de beauty atunci sunt şanse mari  să ai mai tot timpul buzunarele goale haha :D Recunosc că acum sunt mult mai cumpătată în ceea ce priveşte cumpărăturile, dar câteodata imi e greu să rezist tentaţiei şi-mi mai vine să dau fuga direct la magazin :) Am citit despre spuma de curăţare de la Nivea pe blogul Dorinei şi al Cristinei - anotherside-of-me - pentru că nu mai încercasem până acum niciun astfel de produs şi pentru că fetele au fost mulţumite de ea, mi-am zis că trebuie să o incerc, mai ales că gelul pe care-l foloseam la vremea respectivă era pe terminate :)

Name / DenumireNivea aqua effect Soothing Cleansing Mousse;
Where cand i buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: drugstores / supermarket-uri, hypermarket-uri;
Price? / Ce preţ are?: about 10$ it depends on the place you are buying it from15-20+ lei depinde de locul din care o achiziţionaţi;
Amount / Cantitate: 150ml;
Ingrediente / Ingredients: Water, Sorbitol, GlycerinDecyl glucoside, disodium cocoyl glutamate, glyceryl glucoside, Prunus amygdalus dulcis oil, panthenol, propylene glycol, polyquaternium-10, PEG-40 hydrogenated castor oil, peg-200 hydrogenated glyceryl palmatesodium chloride, citric acid, sodium benzoate, butylphenyl methylpropional, benzyl alcohol, geraniolhydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, parfum.

Other observations / Alte observaţii:
  • for dry & sensitive skin / destinată tenului sensibil şi uscat;
  • contains almond oil / conţine ulei de migdale; 

+
  • The packaging receives a lot of points, I really like it and I think it looks so girlie :D The pump works really nice, the right amount of product comes out every time (I always have problems with the pump, I manage to break them or they are really weird), so I was very pleased with this one;
  • As you can see the product itself has a very watery consistency, but it comes out as a foam (how cool is that? :D), I must say the transitioning from gel to mousse was kind of weird and I'm still getting used to it, but I do like how it feels when I am using it :);
  • At first I thought it wasn't going to clean my face the way I wanted it too (I have an obsession, I have to have squeaky clean face), but soon it does the job, my skin feels a little bit dry after (I haven't found a product yet that won't leave my skin dry, so maybe I have a problem :D);
  • No irritations, my skin is happy :).
+
  • Ambalajul primeşte un mare plus din partea mea, îmi place şi mi se pare tare girlie :D Pompiţa dozeaza perfect spuma (eu nimeresc numai pompiţe defecte sau se strica pe parcurs), n-am avut absolut nicio problema cu ea de cand l-am cumparat;
  • Produsul este cât se poate de lichid dar iese sub formă de spuma (how cool is that?), de aceea am şi fost tentata să-l incerc, trecerea de la gel la spumă mi s-a părut ciudată şi nici acum nu m-am obişnuit în totalitate, dar e tare placută senzaţia la aplicare :);
  • Deşi la început am avut impresia că nu o să-mi cureţe tenul aşa cum îmi doresc eu (am o obsesie la capitolul acesta :D), mi-am dat seama pe parcurs că m-am înselat, îmi lasa tenul curat, dar mi-l şi usuca putin (toate produsele pe care le-am folosit pâna acum îmi usuca putin tenul, deci cred eu sunt cea cu problema :D)
  • nu mi-a cauzat iritaţii, tenul meu e cât se poate de fericit :)
-
  • As you can see from the ingredients list the majority of them are ok, but then we get to the end and we see some not so ok ones there is even alcohol on the list since it is a product that I am going to rinse quickly I thought it was ok to use it. I don't understand though why all the irritants in a product for sensitive skin;
  • It consumes faster than any other cleansing product I have used.
  • The main reason I won't be repurchasing this product is the smell, it has a strong and unpleasant scent for something you put on your face (it feels like I am washing my face whit perfume) I am very sensitive to strong scents so it was really hard for me to use it, I have to hold my breath while I am using it (I know it sounds funny, but I'm not joking :D).
-
  • Deşi prima parte a ingredientelor este cât se poate de ok, spre sfârşit ne lovim de câţiva iritanţi printre care şi alcoolul, ştiam lucru acesta dinainte să o cumpar, pentru ca este un produs pe care-l clătesc imediat am decis ca e ok să îl folosesc. Nu înţeleg însă de ce se regasesc aceşti iritanţi într-un produs destinat pielii sensibile.
  • Se consumă mult mai repede decat orice alt produs pe care l-am folosit pana acum;
  • Cel mai mare minus pentru mine şi marele motiv pentru care nu o să o reachiziţionez  produsul este mirosul, nu mi se pare unul placut şi este şi puternic (am impresia ca ma spal cu pafum pe fata), fiind o persoană extrem de sensibilă la mirosuri puternice îmi este tare greu să folosesc spuma, în marea majoritate a timpului imi ţin repiraţia (deşi sună haios să ştiţi ca nu glumesc :D)
Have you tried the Nivea Cleansing Mousse? Did you like it? :)

Aţi încercat până acum spuma de curaţare a tenului de la Nivea? Ce parere aveţi despre ea? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :**