Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

BIOLIV ANTIAGING Eye Contour Cream

14.10.13

Hey! :)

A while ago I was admitting that I was skipping a very important step in my face routine, I wasn't using any eye cream. I don’t have many wrinkles in that area, but I had really dry skin my concealer was looking horrible because of this problem. I tried a cream from Ivatherm for a few months, but unfortunately it wasn't what I was looking for. Am I happy with the product I am using today? Let’s find out :)

Cu ceva timp în urmă recunoaşteam că săream peste un foarte important pas în rutina de îngrijire a tenului şi anume aplicarea unei creme corespunzatoare conturului ochilor. Nu am foarte multe riduri în zona respectiva, dar mă confruntam cu o piele foarte uscată, absolut orice corector aplicat în zona aceea se aplica foarte urât şi dădea senzţia de încărcat. O foarte bună perioadă de timp am folosit o cremă de la Ivatherm, care însă din păcate n-a fost ceea ce caăutam. Sunt mulţumită de produsul pe care-l folosesc acum? Haideţi să aflăm :)

Name / DenumireBIOLIV ANTIAGING eye contour cream / BIOLIV ANTIAGING crema contur ochi;
Where cand i buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: dm, site Cosmetic Plant;
Price? / Ce preţ are?: 17-25 lei.
Amount Cantitate: 50ml;
Ingrediente / Ingredients: Aqua, Glycerin, Cetyl alcohol, Caprylic/capric triglyceride, Potassium cetyl phosphate, Methylpropanediol, Olea Europaea fruit oil*, Isopropyl myristate, Titanium dioxide (nano), Diethylhexyl carbonate, Polyglyceryl-6 polyhydroxystearate, Hydroxypropyl cyclodextrin, Palmitoyl tripeptide-38, Vitis Vinifera seed oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Panthenol, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Caprylyl glycol, Phenylpropanol, Olea Europaea leaf extract*, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Sodium gluconate, Sodium benzoate, Tocopherol.


+
  • Elegant packaging;
  •   Pump;
  •   Creamy consistency, light, absorbs really quickly;
  • Subtle smell, pleasant smell;
  • It moisturizes the area really, really well;
  •  The area looks more luminous ;
  • I noticed small improvements in my wrinkles, but it could be because I really wanted to see some :);
  • Awesome price;

  • +

  •  Ambalaj elegant;
  •  Pompiţă;
  • Consistenţă cremoasă, uşoară, intră foarte repede în piele;
  •   Miros subtil, plăcut;
  • Ingrediente bune;
  • Hidratează foarte bine pielea din jurul ochilor (arată minunat corectorul după ce-l aplic);
  •  Zona pare mult mai luminoasă dupa aplicare;
  • Am observant mici imbuntatiri în ceea ce priveşte ridurile, dar se prea poate să am impresia asta din cauza faptului ca mi-am şi dorit să văd îmbunătăţiri :);
  •   Preţ foarte bun.
  • -

  •  Glass recipient, must be very careful with it, not travel friendly;
  • Transparent recipient;
  • After I stop pressing the pump, a little bit of product comes out.
  • -

  •  Recipient din sticlă, trebuie manevrat cu multă grijă, not travel friendly;
  •   Recipient transparent;
  • Pompiţa scoate puţină cremă şi după ce am luat degetul de pe ea.


I am very, very pleased with this product, I have it for a couple of months now and I used about ¼ of it (I apply it in the morning and in the evening), it really moisturizes my eye area and I declare it my favorite eye cream, I don’t feel the need to try other eye cream, I will definitely repurchase it :)

Sunt foarte, foarte mulţumită de acestă cremă, o am de cateva luni şi abia am folosit un sfert din cantitatea totală (o aplic atât dimineaţa cât şi seara), îmi hidratează foarte bine pielea din jurul ochilor şi o declar crema mea preferată, nu simt nevoia să mai încerc un alt produs, cu siguranţă o voi recumpăra :)

Do you use an eye cream? What’s your favourite? :)

Folositi creme pentru conturul ochilor? Care este produsul vostru preferat? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***