Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Holiday Makeup Series 2013: 'Tis the season to be jolly

30.11.13

Hey :D

I don't know what is happening to me, but I'm felling very inspired lately :)) Maybe it is because the holidays are coming (my favourite time of the year), I have no idea, what I know is that I just don't want to put makeup my brushes down and colors that I would have never worn really started to fascinate me and I can't wait to use them in my looks. We have an extra reason to look and feel beautiful in the month of December (we should look and feel beautiful everyday) so I want to give you some ideas on the makeup looks you could wear on those special days :)

Nu știu ce-i cu mine in ultima perioada, dar mă simt foarte inspirată :)) Poate pentru că vine perioada mea preferată din an, nu știu, cert este ca nu aș mai lăsa pensulele din mana și culori ce inainte nu-mi trezeau niciun interes, acum au început să mă fascineze. Pentru că se apropie sărbătorile și avem un motiv în plus să fim cât mai aranjate, m-am gandit ca și anul acesta să vă propun câteva idei de machiaje pentru zilele speciale ce urmează (din punctul meu de vedere fiecare zi trebuie să fie specială, nu numai cele în care avem ceva de organizat :D).

Every time I open my BH Cosmetics palette I see the red eye shadow, every single time. I usually go to my neutral shades, I never really get out of my comfort zone when it comes to my eye makeup, I'm not that adventurous :D So today I tried something different, bold colors, glitter, I played with them all, let's see what I came up with :)

De cate ori deschid paleta de farduri de la BH Cosmetics, de fiecare dată îmi sare în ochi un sigur fard, un fard de culoarea roșie. În general mă îndrept către culorile neutre, nu ies foarte des din zona de confort, nu sunt foarte temerara în ceea ce privește machiajul ochilor :D Așa că astazi m-am gândit să încerc ceva diferit, culori puternice, sclipici, m-am jucat cu toate și iată ce-a ieșit :)





(color 3 is black with gold glitter / culoarea 3 e un negru cu particule de sclipici aurii)

Am aplicat primer și bază pe toată suprafața pleaopei mobile;

I applied a primer and a base on my entire upper lid;
Am aplicat culoarea 1 pe toată suprafața pleaopei mobile;

I applied color 1 on my entire upper lid;

Am aplicat culoarea 2 în pliu având grija să nu intru peste culoarea 1 (construiți treptat intensitatea culorii);

I applied color 2 only in the crease making sure I don’t go over color 1 (gradually build the intesity of the color);
Am aplicat culoarea 3 în pliu întrand puțin cu ea peste culoarea 1 în colțul extern al ochiului având grija însă să nu trec total peste culoarea 2;

I applied color 3 in the crease, just to darken the crease , going over color 1 in the outer corner of the eye (don’t cover all the brown);

Am aplicat culoarea 4 pe arcadă;

I applied color 4 on the brow bone;

Pe ¾ din pleoapa mobilă am aplicat eyeliner, pe porțiunea care a rămas libera am aplicat glitter auriu;

On ¾ of my upper lid I applied eyeliner and on the remaining space I applied gold glitter;

Am aplicat culoarea 4 pe ¾ din pleoapa inferioară realizând o umbra în sus, pe porțiunea care a ramas liberă am aplicat glitter auriu.

I applied color 4 on ¾ of my lower eyelid creating a shadow upwards and on the remaining space I applied gold glitter;








Me wearing red eye shadow? Not in a million years I would have thought this is going to happen, but I love it, I love it so much that I am getting excited just thinking about it :D A pair of false lashes would have looked lovely, unfortunately I don't have any and I really can't wear them, I have really sensitive eyes :/ I will probably create some other pretty looks, but I know that this is the make-up I am going to wear on Christmas day :D I do hope that I am going to remember next time to remove my glitter first, it got into my eyes and it was not a pleasant experience :))

 Eu, să port un fard roșu? :D N-aș fi crezut vreodata că o să se întâmple asta, dar îmi place, îmi place atât de mult încat mă entuziasmez din nou în timp ce scriu aceste randuri :D O pereche de gene false completa perfect acest look, din păcate nu am și nici nu mă înțeleg foarte bine cu ele :/ Probabil că îmi vor mai veni câteva idei bune pana la Craciun, dar am decis deja că acesta este machiajul pe care-l voi purta :D Sper insa ca atunci când ma voi demachia voi fi mai atentă cu sclipiciul, mi-a intrat în ochi și n-a fost o experiență prea placută :))

Products used / Produse folosite:

Have a lovely week-end, many kisses :***

Vă doresc un week-end minunat, v-am pupat :***