Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (20.04 - 26.04)

27.4.15




Howdy!

Whooah time surely flies, I always know when it’s Monday or Tuesday, but as Wednesday comes I have no idea where the time goes and don’t even get me started on the week-end, time disappears when it comes to Saturday & Sunday am I right? I had a pretty amazing week, now you can’t always have 7 good days in a row, but mine were great. I hope many more great weeks are going to come!

Phewww nici nu stiu cand a zburat pe langa mine saptamana aceasta, simt foarte bine zilele de luni si mart, insa apoi de miercuri parca nici nu-mi mai dau seama cand vine vinery,  iar de week-end nici nu mai vreau sa vorbesc pentru ca el trece cel mai repede, am dreptate nu-I asa? Am avut o saptamana neasteptat de buna, acum din 7 zile nu ma pot astepta tot timpul sa le am pe toate cele 7 bune, insa de data aceasta chiar pot spune ca toate au fost grozave in felul lor.

 Monday / Luni 
On Monday I got home pretty late, my fluffy boy was there was also my iHerb package which had some e.l.f. goodies inside and some makeup sponges that I don’t really care for.

Luni seara am ajuns acasa la un catel pufos si frumos si coletul meu de la iHerb, mi-am mai comandat cateva produse de la e.l.f. pe care de-abia astept sa vi le arat si cativa buretei care imi sunt indiferenti.

Tuesday / Marti
How awesome is this bun? My boss created it (based on a video she saw on Facebook) in like three minutes, it was beautiful, too bad I didn’t have enough pins to hold it in place L For lunch I had one of my favourite salads with tuna and smoked salmon, delish!

Cat de frumos este acest coc? Sefa mea mi l-a facut in maxim 3 minute (mi-a povestit ca a vazut un filmulet pe Facebook), era absolute superb, pacat ca nu am avut suficiente agrafe ca sa reziste mai mult L La pranz am mancat salata mea preferata cu ton si somon de la Fru Fru, delicioasa!

Wednesday / Miercuri
 On Wednesday I went with the girls to an event, Dove was launching three new shower gels, it was lovely, I loved who the place was decorated!

Miercuri am fost impreuna cu fetele (Julie, Cristina si Dorina) la evenimentul Dove, a fost tare frumos, mi-a placut in mod special cum a fost decorat locul! Am aflat care sunt noutatile si vestea buna este ca le puteti castiga so voi aici:

Thursday / Joi 
Thursday I was surprised by Nivea, I have received the newly launched hand/face cream, I didn’t get to try test it, but I like the fact that it absorbs quickly and it smells nice, I like the smell a lot better than the one the other Nivea products have.

Joi am primit noua crema de la Nivea, nu am apucat sa o testez de foarte mult ori pana acum, insa mi-a placut tare mult ca se absoarbe foarte rapid in piele si miroase bine, mi se pare ca miroase putin diferit fata de celalalte produse la de la Nivea.

Saturday / Sâmbătă 
Saturday was a chill day, in the evening we went to see the new Avangers movie, it was awesooooooooooooooooooome! Go see it if you haven't already!

Sambata a fost o zi linistita, seara am fost sa vedem Avangers: Age of Ultrons, a fost bestial plin de actiune, il recomand!

 Sunday / Duminică
We rested the first part of the day and then we went out for a walk, a pizza and photo shoot :D

Duminica ne-am odihnit, spre pran am iesit la o scurta plimbare + sedinta foto, tinuta o veti vedea curand ;)

Sunday 
You can also follow me on Instagram, I post new photos almost everyday: @goldandsilversparkles :D

Va invit sa ma urmăriti si pe Instagram, postez aproape zilnic poze: @goldandsilversparkles :D

How was your week? :D

Cum a fost saptamana voastra? :D

Have a lovely day many kisses! :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***