Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Yves Rocher Botanical Color Eye Pencil Bamboo

10.11.15


Hello!

The eye pencil is for me an almost nonexistent makeup product, I must admit that I don’t really care about it and I do have really good reasons to say so. Very, but very few eye pencils impressed me along the time and I bought most of them because I was really curios if they really were how they described them to be, not because I needed them. When you have eyes which have their own personality, watery and irritated you don’t feel like putting all kind of stuff around them.  If you remember not too long ago I’ve shown you the new products Yves Rocher launched this autumn and there was an eye pencil there too, do we now have some kind of a bond? You’ll have to keep on reading if you want to find that out :)

Creionul dermatograf este pentru mine un produs de makeup aproape inexistent, recunosc ca nu ii acord atentia cuvenita si am si motive foarte bine intemeiate pentru asta. Foarte putine creioane dermatografe m-au impresionat pana acum , cumparandu-le mai mult din curiozitate, nu pentru ca aveam nevoie de ele. Cand ai niste ochi cu personalitate proprie care lacrimeaza si se irita cand iti este lumea mai draga, nu-ti mai arde sa ii stresezi cu tot felul de creioane. Daca va mai amintiti nu de mult va aratam noutatile de toamna de la Yves Rocher, printre ele se afla si creionul dermatograf despre care o sa va povestesc astazi, ce fel de legatura s-a creat intre noi? Asta o sa aflati daca continuati sa cititi :)


Name / Denumire: Yves Rocher Botanical Color Eye Pencil;
 Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: from Yves Rocher stores or online / din magazinele Yves Rocher, comanda online: yvesrocher.ro;
Shades available / Nuante disponibile: 15;
Price? / Ce preţ are: 23 lei ;

Green eye shadows, green eye pencils, everything green, I love green, in this case this green seemed a little bit too green for me, but you can’t tell until you use it. Since I didn’t have time to take photos of it as soon as I got it I couldn’t test it right away. At first sight I thought it twas going to be creamy, but not very pigmented. Boy, oh boy I was wrong about the second part. It is super creamy and super pigmented. I’ve used it on my upper lid and on my lower lid and I was really happy with it in both situations. It lasted for a loooong time even without a primer, it did transfer without the primer and it faded a little bit, but it still looked good at the end of the day. On my lower eyelid it did fade throughout the day, but i twas still there when I took my makeup off and that’s something with my sensitive eyes. It doesn’t look good on me as a single product when I use it on my upper lid, but it looks amazing on the lower eyelid in a makeup look. For the moment I will only show you a swatch of it, but soon you’ll see a makeup look I did using it :D

Verde fiind m-a cucerit din prima, un verde putin cam puternic pentru gustul meu, insa pana nu folosesti un produs nu ai de unde sa iti dai seama daca ti se potriveste sau nu. Pana sa il pozez a stat cuminte si si-a asteptat randul pe birou. La prima vedere am avut impresia ca o sa fie cremos, insa nu foarte pigmentat. M-am inselat in ceea ce priveste cea de-a doua parte. Este intr-adevar foarte cremos si-n acelasi timp este si foarte pigmentat. L-am folosit atat pe pleoapa cat si pe conjunctiva si-n ambele situatii am fost extrem de multumita de rezultat. A rezistat atat cu primer cat si fara, e adevarat ca si-a pierdut pe parcusul zile putin din intensitate si pe pleopa fara primer s-a transferat, insa alte plangeri nu am. Pe conjunctiva il mai aveam inca seara la demachiere ceea ce pentru ochii mei este o minune :D Nu este o nuanta care sa mi se potriveasca aplicat de unul singur pe pleapa, insa pe conjunctiva arata minunat in machiaj. Momentan am sa vi-l arat doar intr-un swatch, urmand ca saptamana aceasta sa il vedeti si intr-un machiaj pe care l-am realizat de curand :D


 Have you tried this product ? What do you think about it ?

Ati incercat aceste creioane ? Ce parere aveti despre ele ?

Have a lovely day, many kisses :*

Ca doresc o zi minunata, v-am pupat :*