Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Avon Mega Effects Mascara

15.8.13

Hello :D

When I first saw this mascara on Avon's Facebook Page I knew I had to try it, I thought the packaging and the brush are very interesting and I wanted to see if there is a difference between this mascara and the normal ones I use every day. I was lucky enough to try it before it was available in the Avon brochures, Dorina and Cristina from anotherside-of-me.com were kind enough to give me one to try when we spent a lovely afternoon together. So let's see what I think about this mascara :)

De cum am văzut rimelul acesta pe pagina celor de la Avon mi-am zis că trebuie neapărat să-l încerc, mi s-a parut foarte interesant ambalajul cât şi periuţa şi am vrut să văd dacă este "mai cu moţ" decât celălalte rimeluri de pe piaţa :) Am avut norocul să-l încerc înainte de a aparea în catalog, Dorina şi Cristina de la anotherside-of-me.com au fost atât de draguţe încât mi-au făcut cadou unul la ultima noastra frumoasa intalnire. Bun, haideţi să vedem ce am de zis despre el :)

avon, mascara, avon mascara, mega effects
 Name / Denumire: Avon MEGA effects mascara - blackest black;
Where cand i buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: from Avon brochure / din catalogul Avon
Price? / Ce preţ are? 10$ / 24.99 lei redus de la 45 lei;
Ingredients / Ingrediente: WATER/EAU, PARAFFIN, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM, BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, TRIETHANOLAMINE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PANTHENOL, PHENOXYETHANOL, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, METHYLPARABEN, VP/DIMETHICONYLACRYLATE/POLYCARBAMYL/POLYGLYCOL ESTER, ACRYLATES/ETHYLHEXYL ACRYLATE COPOLYMER, DISODIUM EDTA, PROPYLPARABEN, POLYQUATERNIUM-10, PEG-12 DIMETHICONE, DIMETHICONE, SORBITAN STEARATE, PEG-40 STEARATE, SILICA, LAURETH-21.
May contain: IRON OXIDES, CHROMIUM HYDROXIDE GREEN/CI 77289, CHROMIUM OXIDE GREENS/CI 77288, MICA/CI 77019, TITANIUM, DIOXIDE/CI 77891, ULTRAMARINES/CI 77007, BLACK 2/CI 77266, RED 40/CI 16035, RED 40 LAKE/CI 16035. (sourse / sursa shop.avon.com)
Amount of product / Cantitate: 9ml

I will begin by saying that the packaging is really interesting :) It is made out of a hard plastic, except for the part where the product is that part is made out of a soft plastic, be careful not to squeeze it, the product will come out if you do that :D To get to the actual brush you have to remove the cap, if you are in a hurry this might be an extra step, remove the cap, find a place to put the cap, put the cap back on. /  O să încep prin a spune că ambalajul este tare interesant :) Este făcut dintr-un plastic destul de tare, mai puţin partea în care se află produsul, partea aceea e mai moale şi se poate apăsa cu usurinţa pe ea, de preferat să nu o faceţi pentru ca o să scoateţi rimelul din recipient :D Pana să ajungem la periuţa trebuie să scoatem un capac, dacă suntem în grabă s-ar putea sa fie un pas plus, scoate capacul, caută loc să pui capacul, pune la loc capacul.

avon, mascara, avon mascara, mega effects
The brush might seem big from the pictures (I have never seen a brush like this one), but in fact it is pretty small. The bristles are made from a soft rubber and have different sizes: bigger ones on the top and smaller ones on the sides. I usually don't like rubber bristles, I've never had great results with this kind of brushes, but that doesn't mean that I'm not going to try them maybe there is a brush with rubber bristles for my eyelashes :)) /  Periuţa e mult mai interesantă decât ambalajul, n-am mai vazut pana acum o periuţă asemănătoare, deşi în poze pare mare, în realitate e destul de mică. Perii sunt dintr-un cauciuc foarte moale şi sunt de mai multe dimensiuni: cei din partea de sus sunt mai lungi, iar cei din laterale mai scurţi. Nu-s o fană înfocată a periuţelor cu peri din cauciuc, până acum n-am avut rezultate spectaculoase când am folosit astfel de periuţe, dar asta nu înseamnă că nu vreau să mai încerc astfel de periuţe, poate există una şi pentru genele mele :))

avon, mascara, avon mascara, mega effects
When I take out the brush mascara gets on my finger and I have to remember that or else it is going to get on my face :)) / În momentul în care scot periuţa din recipient, de fiecare dată îmi sare rimel pe deget şi trebuie să-mi amintesc asta ca nu cumva să mi-l pun şi pe faţă :))

I must admit that I am afraid of this brush, every time I get it near my eyes I start blinking a lot haha :)) It is not hard to apply the mascara with it, but it is impossible for me to not get the mascara all over my eyes (it does happen to me a lot even with my regular mascara, but like this it has never happened to me before). I don't like the rubber bristles, they don't comb through my lashes. Ok, so you are going to ask, what do you like? The color (very intense) and the formula (even with two coats the lashes look good). I have thick and pretty long eyelashes, but they are thin and you can't really see them because of the color, I like mascaras add volume and define my lashes. Blackest black is the perfect name for the color of this mascara, it's super intense and the mascara gives volume, my lashes look pretty awesome when I'm using it, I didn't see any lenghtening, but it doesn't say that it will make your lashes longer. It dries up pretty quickly on the lashes and stays put all day :) / Recunosc că mi-a fost frică de periuţa şi de fiecare dată când o apropiam de ochi clipeam într-o veselie haha :D Nu mi se pare greu de aplicat, dar îmi este imposibil să-l aplic fară să mă murdaresc (v-am povestit că mă murdăresc aproape de fiecare dată cand aplic rimel, dar ca acum niciodată). Perii de cauciuc nici de data aceasta nu-mi plac, efectiv nu-mi separa cum trebuie genele. Ce-mi place tare, tare mult la acest rimel? Culoarea (foarte intensă) şi formula (nu încarcă genele). Genele mele sunt destul de dese şi lungi, dar sunt subţiri şi deschise la culoare, îmi plac rimelurile care adaugă volum şi le definesc. Nu degeabă se numeşte nuanţa acestui rimel blackest black, culoarea este foarte intesa şi imi pune foarte bine în evidenţă genele oferind şi volum, la capitolul alungire nu am vazut cine stie ce îmbunatăţiri (dar nici nu afirmă ca oferă alungire). Se usucă relativ repede pe gene şi acolo rămâne pănă mă demachiez.

avon, mascara, avon mascara, mega effects
(from left to right: no mascara, one coat x2, two coats / de la stânga la dreapta: fără rimel, un strat x2, două straturi)

Even with two coats of mascara the eyelashes look pretty good, it depends if you want a natural effect or a dramatic one, I like a dramatic effect so I like to apply more :D (I can't comb through my eyelashes with this brush so they do stick together) / Aplicat în doua straturi încarcă foarte puţin genele, acum depinde de voi daca vreţi un efect natural sau unul mai dramatic, mie personal îmi place să aplic mai mult rimel :D (pentru ca nu mă descurc cu periuţa puteţi să observaţi că am multe gene lipite).
avon, mascara, avon mascara, mega effects

Would I purchase this mascara? With this packaging, brush and actual price no I wouldn't. I would buy it if it had a normal packaging, a brush that would separate my lashes and at 50% off the normal price. :) /  Aş cumpara acesta rimel? Cu acest ambalaj, periuţă şi preţ (45 lei) cu siguranţă nu. Daca ar avea un ambalaj normal, o periuţă asa cum imi doresc şi ar costa 25 de lei, da, l-as cumpăra fără să stau pe gânduri :)

What do you think about it? Will you give it a try? :) / Ce părere aveţi despre el? Vă tenteaza, aveţi de gând să-l încercaţi? :)

Have a lovely evening, many kisses :***

Vă doresc o seară minunată, v-am pupat! :***