Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

What's in my beach bag!

3.8.13

Hey :D

So i had to chose from: this bag and a simple pink bag and I chose this one because I really like the print (it's a fun bag :X) and it was bigger than the other one (or so it seemed :D). Let's see what I have in it :)

Am avut de ales între geanta acesta şi una roz simplă, am stat câteva momente să mă gândesc, apoi am ales-o pe aceasta pentru că mi s-a părut mai veselă şi pentru că era mai mare (parca :D). Haideţi să vedem ce iau cu mine la plajă :)


Two towels (beach themed :D), I got them from my parents a few years ago just before we leaving for a vacation :) A bandana - I will use it for when I go into the water, the rest of the time I will be wearing an awesome hat :X We have to have internet so I will be taking the tablet with us, I'm sure my nieces will have fun playing some games on it (we will also use it to watch out favourite shows :D) and my pretty sunglasses, I will keep them in my beach bag when I am using my other glasses :) Cele două prosoape de baie pe care le-am primit in urma cu vreo doi ani de la ai mei cand ne pregateam sa plecam la mare :) O bandană pe care o să o folosesc în momentul în care intru în apa (în restul timpului o să port frumoasa mea pălărie de soare :D) Nu pot să nu navighez pe internet şi pentru că avem acces nelimitat la internet pe tableta, o să ne luam şi tableta cu noi (sunt sigură că nepoţelele noastre o să fie foarte încantate :D) şi bineinţeles ochelarii de soare coloraţi pe care o să ii ţin în geantă cât timp o să port ochelarii de vedere :)

SPF Lotions - I chose one with SPF 30 that and one with SPF 15. The one with SPF 30 is amazing, two years ago when I first got it, I used it on my face and even if I was out in the sun all day, no sunburns, I didn't apply all the way to my hairline and that's where I got a sunburn, I looked sooo funny :)) I like to mix the oil with my SPF lotion or with my body moisturizer, it gives a nice glow to the skin :) / Loţiunile de plajă - Am ales să iau una cu SPF 30 şi una cu SPF 15, cea cu SPF 30 am testat-o pe faţa şi nu m-a prins absolut deloc soarele, m-am ars doar pe frunte lângă rădacina părului unde nu am aplicat crema :)) Uleiul l-am luat doar aşa pentru că am loc în geantă, nu ştiu dacă o să-l folosesc pentru că v-am spus că mă ard :/

A mini make-up bag where I have: two colored lip balms, a small mirror, some hair clamps and blotting paper in a cute packaging. The small clutch contains: cotton buds and medicine (you don't know when you need some) :) / Un mini portfard ce conţine: două balsamuri de buze colorate, o oglindă, niste cleştisori pentru păr şi în situaţia în care zona T mi se ingrasă prea tare, am nişte serveţele absorbante pentru faţa într-un ambalaj atât de cute ♥ Şi un clutch micuţ în care am: medicamente şi beţişoare pentru urechi :D

And last, but not least: my eyeglass case, some tissues and a comb, I hate tangled hair :) I will probably add a pack of wet tissues too, just in case somebody needs them :) /  : Tocul în care îmi ţin ochelarii de vedere, un pieptene cu dinţi rari (nu suport să am parul încurcat) şi un pachet de serveţele. Şi voi adăuga şi un pacheţel de serveţele umede, nu ştii niciodată cand ai nevoie de ele :)

What do you bring to the beach with you? What's in your beach bag? :D / Voi ce aveţi în genţile voastre pentru plajă? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***