Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Nisim F.A.S.T Shampoo & Conditioner

24.8.13

Hola! :D

The week-end is here, the week-end is here lalalala :D I like to change my shampoo and conditioner very often because there are so many new products out there and I want to try them all :) I have a pretty hard to deal with hair: greasy roots and the rest of the hair is dry wich means I have to wash my hair very often so I'm looking for a shampoo and conditioner that hydrates my hair without making my roots greasy from the first day. When I received the invitation to test these two products I must admit I had a raised eyebrow the entire time I was reading about them because I'm a very skeptical person, I don't believe a thing until I try it haha :D

E week-end, week-end, week-end lalalala :D Îmi schimb tare des şamponul şi balsamul pentru că apar atât de multe produse noi încât vreau să testez cât mai multe :) Am un păr destul de capricios: gras la rădăcină şi uscat până la vârfuri, asta înseamnă că trebuie să-l spăl des (o dată la două zile), deci caut un şampon şi un balsam care să ofere multa hidratare, fără însă să-mi îngraşe parul. Când mi s-a propus să testez şamponul şi balsamul despre care o să vă vorbesc astăzi am ridicat o sprânceană pentru că eu sunt foarte, daaar foarte sceptica când vine vorba despre lucrurile grozave pe care le spun producătorii despre produsele lor, până nu testez, nu cred nimic haha :D


Nisim F.A.S.T Shampoo & Conditioner
Name / Denumire: Nisim Fast (Fortfied Amino Scalp Theraphy) Shampoo & Nisim Fast (Fortfied Amino Scalp Theraphy) Conditioner; (*** please read the disclaimer / va rog sa cititi disclaimerul) 
Where cand i buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: strawberrynet.com (Romania) / nisimhair.comboots.com;
Price?Ce preţ are?: 121 lei / 34.95$ / 24.99 pounds;
Ingrediente / Ingredients: 
Shampoo / Şamponaqua (water, eau), sodium C14-16 olefin sulfonate, PEG-4 rapeseedamide (?), cocamidopropyl betaine, sodium coamphoacetate, glycol distearate(?), dicaprylyl ether, PEG/PPG-120/10 trimethylpropane trioleate(?), decyl glucoside, glyceryl oleate, glycerin, lauryl glucoside, sodium cocoyl glutamate, sodium lauryl glucose carboxylate, phenoxyethanol, cetyl trimonium dimethicone PEG-8 succinate(?), panthenol, laureth-4, hydrolyzed wheat protein, laureth-2, sodium chloride, inositol, cystine, cysteine, methionine, biotin, parfum/fragrance, citric acid, sodium benzoate, benzoic acid, methychloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, magnesium nitrate(?), magnesium chloride(?), CI42090 (Blue 1) 

Conditioner / BalsamAqua (water, eau), cetyl alcohol, caprylic/capric triglyceride, glycerin, dicetyldimonium chloride(?), distearoylethyl dimonium chloride(?), cetearyl alcohol, aloe barbadensis leaf extract, cetrimonium chloride, hydrolized wheat protein, polysorbate 60, polyquaternium-37, propylene glycol dicaprylate/dicaprate, PPG-1 Tridetheth-6 (?), polyquaternium-7, panthenol, inositol, cystine, cysteine, methionine, biotin, tocopheryl acetate, dimethicone, parfum/fragrance, propylene glycol, sodium hydroxide, methychloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, magnesium nitrate(?), magnesium chloride(?)
Amount / Cantitate300ml each / 300ml fiecare;
 Other observations / Alte observaţii:
  • No sulfates / Fără sulfanţi;
  • No Parabens / Fără parabeni;
  • No DEA / Fără DEA;
  • The producers say about the products: A blend of natural plants and essentials amino acids that provide the basis for improved length and strong healthy hair growth / Producătorii afirmă că aceste produse sunt un amestec de plante şi amino acizi esenţiali care ajută părul să crească sănătos şi să-l facă mult mai rezistent, de asemenea tot aceste produse ajută la creşterea lui mult mai rapidă;
  • Formulated for all hair types and will not affect chemically trated hair / Se poate folosi pentru orice tip de păr şi nu afectează părul tratat chimic.
The packaging is very simple, probably if I saw the products in store I would think they are some hair treatment products. I would have preferred a pump for the conditioner, I have to shake it really well before the product comes out and it is a little bit annoying. Both products come in a cardboard box.

Ambalajul produselor este simplu, nu mă dă pe spate, dar nici nu-mi displace, probabil că daca l-aş vedea în magazine m-aş gândi că este vorba despre un şampon şi un balsam pentru tratament. Nu mă încântă foarte tare sistemul de dozare, dacă la şampon produsul iese rapid, la balsam (fiind mult mai gros produsul) trebuie să tot agit sticla ca să pot scoate produsul, mi-ar fi plăcut să aibă o pompiţă :) Produsele vin ambalate într-o cutie de carton.


Nisim F.A.S.T Shampoo & Conditioner
The shampoo has a liquid consistency and a greenish pearl color. I don't like the smell, it smells like plants and the smell is there to stay for two days unless you are using another product. Though I see that many of the ingredients should increase the foam forming to be honest I didn't see that much foam, I have to use a lot of product to get some foam which means that I am going to use the product fast (and that's not what I want with a pretty expensive product). While I'm rising the shampoo out of my hair my hair feels so soft (the way it feels when you are rising out the conditioner), I have never felt my hair so soft with other shampoos. My hair is tangle free even when I wash it (it gets a knot every time I wash it). The shine is amazing after I dry my hair, so, so soft, I love how it looks and feels. Unfortunately my roots get greasy very fast, by the end of the second day I have to put it up in a bun.  Şamponul are o consistenţă lichida şi o culoare uşor verzuie perlata. Mirosul nu e pe placul meu, miroase a plante, mirosul persistă cel puţin două zile dacă nu aplicaţi un alt produs. Deşi văd în ingrediente că multe dintre ele ajută la formarea spumei, sinceră să fiu n-am observat să facă spuma prea multă şi trebuie să folosesc o cantitate mai mare de produs pentru a obţine mai multă spumă. Pentru că folosesc o cantitate mai mare de produs, automat produsul se consumă mult mai repede (un minus pentru cât de scump costa). În timp ce-mi clatesc parul, îl simt ca si atunci când îl clătesc de balsam, foarte, foarte moale, nu mi s-a mai întâmplat un lucru asemănător cu alt şampon pana acum. Nu mai am părul incurcat, v-am spus ca părul meu obişnuieşte să se încurce în creştetul capului când aplic şamponul, dar cu acest sampon nu mi se mai întâmplă lucrul acesta. Părul are un luciu incredibil de frumos după ce îmi usuc parul, e foarte moale şi fin, dar din pacate am observat că părul mi se îngrasă mult mai repede, spre sfărşitul celei de a doua zi rădăcina părului nu mai arată atât de bine. 


Nisim F.A.S.T Shampoo & Conditioner
The conditioner has a thick consistency and it's white. It has the same smell as the shampoo. I do like to apply more conditioner as I like to go up the roots without touching them, at first I thought my roots get greasy from the conditioner so I applied only a small amount, but nothing changed. /  Balsamul are o consistenţă cremoasă şi e de culoare albă. Are acelasi miros ca şi şamponul. Aplic o cantitate destul de mare pe păr pentru că-mi place să urc şi către rădăcină fără să mă ating de ea. Indiferent de ce cantitate aplic, părul mi se îngraşa la fel de repede. Am incercat să aplic şi mai putin balsam pentru că m-am gândit prima dată că din cauza balsamului mi se îngraşă radăcina, dar nu el este problema. 

The ingredients are ok, a few are rated Best, most of them are rated Good and there are some irritants in there too (some I can't find). I've been using these two products for a month now and these are the results I have seen so far: shiny and soft hair and healthier hair. My hair grows pretty fast without any help so I can't really say if this product really helped me in that way, but I did read that a lot of people achieved longer hair faster using these products. / Ingredientele sunt ok, după cum puteşi observa din lista, foarte puţine sunt cotate ca Best, mare majoritate fiind cotate ca Good şi sunt aruncaţi şi câţiva iritanţi pe acolo (câteva nu le găsesc). Folosesc produsele de o lună de zile (chiar astăzi se împlineste o luna) şi-n această lună am observat că nu-mi mai cad atât de multe fire de păr nici la spălare, nici la pieptănare şi că părul arată mult mai sanatos (nu am folosit alte produse în aceasta perioadă), e foarte moale şi fin. Părul meu creşte destul de repede fără să fie ajutat de produse, aşa că nu-mi pot da seama dacă într-adevar a crescut datorită acestor produse, dar am citit ca foarte multa lume a observat o creştere mai rapida a părului.

Natural light / Lumină naturală:
Nisim F.A.S.T Shampoo & Conditioner

Blitz:
Nisim F.A.S.T Shampoo & Conditioner

Would I purchase these products? Unfortunately no, I do like the fact that my hair feels so soft and it's a lt more shinier, but using them my roots get greasy pretty fast and I don't want to have to wash my hair every day. I wouldn't say that they are formulated for all hair types. / Aş cumpăra aceste produse? Din păcate nu, desi imi place faptul ca parul este mult mai moale si mult mai stralucuitor, pentru ca imi ingrasa radacina mult mai repede nu vreau să ajung să-l spăl în fiecare zi. N-aş spune că sunt destinate oricărui tip de păr.

Have an amazing Saturday, many kisses :***

Vă doresc o sâmbătă minunată, v-am pupat :***