Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

August Favourites

30.8.13

Hello! Hello! Hello! :D

Autumn this happy dance is for you! :D (and I'm also doing a happy dance because next month is my 2 year blog anniversary :D so be prepared for some surprises YAY! :D)

 Întâmpin cu un dans al fericirii venirea toamnei :D (şi continui să dansez pentru că în luna ce vine blogul meu împlineşte 2 ani :D aşa că pregătiţi-vă pentru câteva surprize :D)

(via Tumblr)

I would lie if I told you I'm not gonna miss summer, there is just something special about this season :) The worst part is that I have to say goodbye to my summer clothes, but I have to do it, I have to put them away till next year. Ok, that's enough, I don't want to think about that right now haha :D so let me show you what products I loved this month :D

Acum dacă aş spune că nu o să imi dor de vara, aş minţi, nu mă încântă căldura, dar e ceva la acest anotimp ce îl face special :) Cel mai greu o să-mi fie să mă despart de hainele de vara, dar trebuie să le pun bine până la anul. Ok, gata, nu vreau sa mă gândesc la asta momentan haha :D aşa ca trec la subictul postării de astăzi şi anume produsele mele favorite din luna august :D

Favourite hair products / Produsele favorite pentru îngrijirea părului:

Nothing new here, I want to finish everything I have until I get new products :) / La categoria aceasta nu am noutăţi momentan, vreau să folosesc produsele pe care le am ca să îmi pot cumpăra altele care m-au tentat :)

Favourite body care products / Produse favorite pentru îngrijirea corpului:
I remembered that there are body soaps out there so I went on a hunt, I picked the Dove Shea Butter one because it smelled like vanilla and I though it would be pretty hydrating, now it is not the most hydrating soap in the world, but it does the job, I like it :) After I finish it another soap awaits to be used the Camay with chocolate, I can't wait to use it :D / Mi-am amintit că mai există şi săpunuri pentru corp aşa că m-am pus pe mirosit şi l-am ales pe cel de la Dove cu unt de shea şi miros de vanilie pentru miros şi pentru că m+am gândit că este hidratant. Nu e cel mai hidratant săpun din lume, dar e ok, mi-a placut :) După ce-l termin pe acesta aştept cu mare nerăbdare să-l folosesc pe cel de la Camay cu miros de ciocolată!

Favourite skin care products / Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

Two new products are now a part of my face routine and they are here to stay. The peeling cream from Balea is just as good as the one from Queen Helen, and the eye contour cream from Cosmetic Plant is just what I was looking for :) /Două noi produse şi-au făcut apariţia în rutina mea de îngrijire a tenului şi sunt aici să rămână. Peeling-ul de la Balea îl înlocuieşte cu succes pe cel de la Queen Helen, iar crema pentru conturul ochilor Bioliv e exact ceea ce căutam :)

Favourite nail polishes / Ojele preferate:

You have already seen this beautiful nail polishes this month on my blog / Cele trei oje din imagine sunt deja cunoscute pe blog, le-aţi putut admira luna aceasta:  e.l.f. Dark NavyAvon Speed Dry 30' Mambo Melon si e.l.f. Metal Madness

Favourite make-up products / Produse de make-up favorite:

I haven't been using anything new, you've already seen everything that I own makeup wise, but I did like this combination a lot :) / N-am folosit nimic nou luna aceasta, deja îmi cunoaşteţi toate produsele de make-up, dar am folosit foarte des combinaţia aceasta şi mi-a plăcut tare mult rezultatul :)

Favourite songs Melodiile favorite:

Birdy - People help the people (I can't even remember how many times this song was on repeat, Birdy has such a beautiful voice / nici nu mai ştiu de cate ori am ascultat-o, Birdy are o voce atât de frumoasă şi transmite atât de mult emoţie)

Birdy - Skinny Love

Emeli Sande - Mountains

Emeli Sande - Read all about it (I love this song, it was one the most listened to songs this month / a fost pe repeat de mii de ori luna acesta :D)

Favourite movies / Filmele preferate:

(via imdb)

So I watched A LOT of movies this month, some of them really disppointed me even though I was waiting anxiously to see them. If you are looking for some pretty funny comedies then I recommend you to see: Grown Ups 2 and The Heat (I like Sandra Bullock a lot and Melissa McCarthy is super funny, I liked her since I've watched Mike & Molly). If you are looking for a romantic movie The Giant Mechanical Man was a really nice movie, even if it's not my type of movie I've watched it with great pleasure. Elysium was good, I think a little bit more action would have been appreciated, but the story did keep me interested until de end :)

Luna aceasta a fost luna filmelor, m-am uitat nos-stop la ele, cum prindeam puţin timp liber cum mă uitam un film :) Unele m-au dezamăgit deşi le asteptam cu mult entuziasm. Doua comedii care m-au binedispus şi la care nu m-a luat somnul au fost: Grown Ups 2 şi The Heat (imi place foarte mult de Sandra Bullock, iar de Melissa McCarthy imi place de cand am vazut serialul Mike & Molly, mi se pare o actriţă tare haioasa). Dacă sunteti în căutarea unui film romantic vă recomad să vă uitaţi la The Giant Mechanical Man, deşi nu e genul meu de film, mi-a facut plăcere să-l urmăresc până la capat. Cat despre Elysium mi s-a parut că i-a lipsit acţiunea, în schimb povestea m-a făcut sa fiu foarte atentă, aproape că nici nu mi-am dat seama când a trecut timpul :)

So tell me, are you excited for autumn? :D / Sunteţi la fel de entuzismate ca şi mine de venirea toamnei? :D

Have a lovely evening, many kisses :***

Vă doresc o seară minunată, v-am pupat :***