Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (02.03 - 08.03)

10.3.15


Hello! :D

We have a tradition here in Romania, the first 8 days of March are called “The Old Ladies” (sounds funky I know, but that’s the only way I could translate the name) and the weather is known to be very indecisive these 8 days, my “Old Lady” was on the 8th and the weather was a combination of windy – sunny, but pretty cold. I started the week in a very positive note and ended it the same way. Flowers, sweets, small details, lovely people made my days beautiful and filled me with positive energy. There are many photos be shown and talked about so let’s get right to it :D

Am inteles ca se spune ca Babele intotdeauna sunt capricioase, a mea (8 martie) a fost capricioasa, la fel ca si mine, nori, soare, noi soare haha :D Saptamana aceasta am inceput-o intr-o nota extrem de pozitiva si tot asa am si incheiat-o. Flori, mici atentii, dulciuri multe, oameni dragi, mi-au facut zilele mai frumoase si m-au umplut de energie pozitiva. Sunt multe de aratat, multe de povestit asa ca am sa trec direct la ceea ce va intereseaza  :D

Monday / Luni
On Sunday I tried on my boyfriend's jacket and I really liked how it looked on me so I wore it on Monday :D This is my Monday’s outfit :D At work I was surrounded by beautiful flowers it was a pleasure to look at them and smell them ♥

Am probat intamplator in week-end jacheta prietenului meu si mi-a placut atat de mult cum imi sta cu ea incat am decis sa o port luni haha J) Aceasta este tinuta mea de luni :D La serviciu am fost inconjurata de flori care mai de care mai frumoase, o adevarata placere sa le privesti si sa le mirosi  ♥

Wednesday / Miercuri
The day starts even better when you have a Kinder Bueno J) I am still trying to cut on the sweets , but the truth is that I just can’t stop, they are too good.

Ziua incepe mai bine atunci cand ai un Kinder Bueno haha J) Inca incerc sa renunt la dulciuri, rezultatul este insa unul dezastruos :D

Thursday / Joi
Thursday was a beautiful day, I think I can say it was one of the most beautiful days of the year, it was super sunny and super hot outside, so I had my coffee on the balcony, I just had to take advantage of the weather and this beautiful balcony we have at work.

Joi a fost una dintre cele mai frumoase zile din acest an, atat de insorita si atat de cald afara, mi-am servit cafeluta pe balcon, trebuia sa profit de vreme si de locsorul acesta minunat pe care il avem la munca.

Friday / Vineri
 Friday winter came back, it rained, it snowed, it was super cold outside!!!!

Vineri insa s-a intors iarna, ploaie ce s-a transformat in ninsoare, baltoci peste baltoci, si-un friiiiiig!!!!!!!

Saturday / Sâmbătă
I went with my mom to get a haircut (we both did), my dad was the one who had the difficult job to take us from point A to point B  haha J) We left the salon super happy about how our hair looked. After that it was paaaaaaaarty time! Who was the birthday girl? Juuuuuuuuuuuuuuuuulie ♥ We had a great time, and I danced for the whole year hahaha :D

De dimineata am plecat impreuna cu mama sa ne tundem , tata a fost cel care a avut dificila misiune de a ne transporta din locul A in locul B haha J) Am plecat de la salon amandoua extreme de multumite de rezultat. Seara am fost la paaaarty!!!! Cine a fost sarbatorita va intrebati? Juuuuuuuuuuuuuulie ♥  Ne-am distrat de minune, m-am zbenguit pe anul asta haha :D

Sunday / Duminică
The day started early, we went to the mall where I picked a lovely gift from Yves Rocher, now I even smell like spring :D Then we went to a store where I got my rotating brush, oh how I wanted one :D And after that, we went to visit family, got home,  we watched a TV-show and went straight to bed.


Duminca am luat orasul la picior haha :D Prima oprire a fost Promenada unde ma astepta un cadou foarte dragut din partea celor de la Yves Rocher, acum miros a primavara :D Apoi ne-am oprit la Unirii ca sa-mi iau peria rotativa a viselor mele :D Si de acolo am plecat sa vizitam familia, am ajuns acasa super mega obositi, un serial scurt si apoi odihna.

You can also follow me on Instagram, I post new photos almost everyday: @goldandsilversparkles :D

Va invit sa ma urmăriti si pe Instagram, postez aproape zilnic poze: @goldandsilversparkles :D

How was your week? :D


Cum a fost saptamana voastra? :D


Have a lovely day many kisses! :***


Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***