Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (23.02 - 01.03)

2.3.15



Howdy!

Happy birthday to all the women in this world! I think most us are going through a mood change now that the warmer weather is here, I for example it's I like come to life, hibernation mode switched off haha :)) My week wasn't filled with lots of awesome events, but it was filled, mostly the week-end that has a pleasure of going by so fast and leaving me with a lot of things unresolved, but I am worried, just let me have sun and great weather and I'll be doing just fiiiine! :*


O sa incep prin va ura la multi ani! Cred ca mai toata lumea trece printr-o schimbare de stare acum ca se apropie vremea calda, eu spre exemplu parca ma trezesc la viata o data cu venirea ei, ma trezesc din hibernare haha :)) N-am avut o saptamana plina de activitati, insa a fost plina, in special week-end-ul care are asa o placere de a trece repede si de-a ma lasa cu multe lucruri nerezolvate, insa nu-i problema, le rezolvam noi pe toate, vreme frumoasa sa fie! :* 


Monday / Luni

I love the fact that now I can pick an outfit for work every day, I've been waiting for this moment for so long, I had a few minutes to spare before leaving for work so I took a photo of my outfit, this is what I wore on Monday, if you want I can take a photo every day, from Monday to Friday :D 


Imi place la nebunie sa-mi aleg tinutele pentru serviciu, de cand asteptam momentul acesta haha :D Am avut cateva minute libere inainte de a pleca asa ca am apucat sa va arat ce am purtat luni, daca va place ideea pot face asta in fiecare zi de luni pana vineri :D


Tuesday / Marți

After I tested a new cupcake recipe on Sunday, I made them again on Monday and decorated them  Tuesday morning, before leaving for work, they had a very special destination, I made them for my dear coworkers as a sign of thank you for being super awesome and there for me :D They told me they turned out delicious, I can say the same thing, they were fluffy and super chocolaty, you can find the recipe here: recipe. Also on Tuesday a very special package arrived, you have read about it in Friday’s post: Soufeel  ^_^

Dupa ce-am testat reteta de briose duminica, le-am pregatit din nou luni seara si le-am ornat marti dimineata, au avut o destinatie foarte speciaa, le-am facut pentru dragele mele colege de la serviciu, in semn de multumire pentru tot ajutorul acordat pana acum :D Am primit numai felicitari, de altfel si eu pot afirma ca au iesit foarte bune, pufoase si ciocolatoase, reteta o gasiti aici: reteta. Si tot marti mi-a ajuns un pachetel foarte special, mai multe despre el ati citit in postarea de vineri: Soufeel ^_^

Wednesday / Miercuri
Sometimes a product doesn't have to come in an awesome packaging or it must be really expensive. Whenever I see a product that is really affordable I always tend to get it (I do check the ingredients list) because I always think that maybe there’s a great product inside. And this time I wasn't wrong, this hand cream is pretty amazing.

Cateodata un produs nu trebuie sa aiba un ambalaj senzational ca sa fie bun sau un pret foarte mare, eu spre exemplu sunt de parere ca in spatele unor produse cu ambalaje nu extrem de reusite sau preturi mici se pot afla produse foarte bune, exact ca si in cazul cremei Proderma. 

Thursday / Joi

Nothing compares to a hot bubble bath when you get home from work! I am going to miss it when the weather changes, but from time to time I will enjoy one :D

Nimic nu se compara cu o baie fierbinte cu multa spuma! O sa le duc dorul cand o sa se incalzeasca afara, dar din cand in cand vor fi numai binevenite :D

Friday / Vineri

Even though I started the day with a headache as soon as I got to work and saw these beautiful snowdrops I forgot about it, they are so delicate and pretty!

Desi am inceput ziua cu o durere de cap, cum am ajuns la serviciu si am vazut frumosii ghiocei am si uitat de ea, sunt atat de delicati si pentru ca li se mai spune si vestitorii primaverii, imi sunt tare dragi!

Saturday / Sâmbătă

I think the excellent mood I was in exhausted me and sent me to sleep at 10 pm. Saturday was a day filled with activities, we were both super tired when we got home.

Cred ca starea excelenta pe care am avut-o sambata m-a bagat in pat la ora 9, la ora 10 deja fiind deja in lumea viselor haha :)) Amandoi eram super obositi cand am ajuns acasa, a fost o zi plina de activitati.


Sunday / Duminică

There was no time to rest on Sunday, but it was a pretty great day, a photo shoot, family, you know, the usual :D Look how big Puf All Mighty is now ♥

N-a fost timp de odihna nici duminica, insa a fost o zi reusita, o sedinta foto, impartit martisoare, familie, stiti voi, the usual :D Uitati-va cat de mare s-a facut Puf ♥



You can also follow me on Instagram, I post new photos almost everyday: @goldandsilversparkles :D

Va invit sa ma urmăriti si pe Instagram, postez aproape zilnic poze: @goldandsilversparkles :D

How was your week? :D


Cum a fost saptamana voastra? :D


Have a lovely day many kisses! :***


Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***