Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Colectia mea de oje!

28.9.11


Hello, hello! Dupa cum am promis astazi va voi arata colectia mea de oje. Nu am exagerat de multe, dar am reusit sa fac o mica obsesie pentru oja si cu greu ma stapanesc sa nu cumpar des. Chiar astazi cand faceam curatenie in camera, implicit la oje, ma gandeam ca nu am suficiente culori pentru toamna. Ok, le-am grupat cat de cat si am facut si swatch-uri, fara sa mai vorbesc mult (de m-as putea abtine) haideti sa o vi-o prezint.

Grupa I:  Culori neutre


Swatches: (ce nu are numele firmei este de la Flormar)

Grupa II: (roz aprins)
Swatches:

Grupa III: (culori de toamna le numesc eu)

Swatches:

Grupa IV: (culori vesele)



Swatches:
Grupa VI: (sclipici)
Swatches:

Uitandu-ma acum peste poze din nou parca imi doresc si mai mult sa imi mai cumpar cateva :) Cred ca o sa merg in inspectie cat de curand. Daca aveti intrebari astept cu nerabdare sa va raspund.

V-am pupat!