Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Rochii elegante review! http://www.facebook.com/rochii.unicate

27.9.11



   Am fost invitata de curand la o nunta si cum nu obisnuiesc sa merg la nunti si nici nu particip la multe evenimente in timpul anului, bineinteles ca nu aveam cu ce sa ma imbrac. O rochie in magazine poate sa coste o mica avere si cum nu beneficiam de foarte multi lei eram intr-o adevarata dilema. Cumnata mea care urma sa fie nasa avea aceeasi problema. Am fost la probat rochii prin magazine, urate si scumpe. Intamplator a reusit sa gaseasca pe Facebook pe cineva care comercializeaza o sumedenie de rochii pentru toate gusturile la preturi extrem de accesibile. Zis si facut, mi-a zis ca isi ia rochie de la ei, eu mai tematoare de fel am zis ca nu imi iau, ca ce stiu eu de unde sunt luate rochiile alea si am preferat sa mai caut pe internet. N-am gasit nimic. Intre timp rochia ei a ajuns, si-a dus-o la modificat pentru ca ii era un pic larguta. Era foarte entuziasmata si m-a convins intr-un final si pe mine sa imi cumpar. Mi-am ales una pe care deja o aveau pe stoc, imi placea mult de tot si imi doream sa imi ajunga mai repede. Pana sa ajunga mi-am dat seama ca n-am vazut ce fel de aplicatii avea, si am crezut ca sunt pietre oribile si ca nu o sa o port. A ajuns a doua zi daca nu ma insel si am fost surprinsa DE CAT DE FRUMOASA ERA! Si acum poze (pozele pe care le am din fata au iesit groaznic din cauza faptului ca nu era lumina si nu am blitz la telefon, imi cer scuze celor de la Rochii elegante ca am luat o poza de la ei dar o sa o inlocuiesc cand imi sosesc pozele):



   Dupa cum vedeti nu sunt pietre, sunt niste paiete mici aurii, extrem de finute. Toata lumea mi-a facut complimente in seara respectiva, sunt foarte incantata de achizitie si doresc sa mai achizitionez in viitorul apropiat, am pus deja ochii pe cateva modele. Ii gasiti aici:  http://www.facebook.com/rochii.unicate , nu ma platesc ca sa scriu despre ei in blog si nici nu primesc nimic gratuit, o fac din placere pentru ca merita sa scriu despre ei. Au un concurs in desfasurare chiar in acest moment, la care cred ca voi participa si eu :)O sa fac zilele astea un tutorial la machiajul si coafura din seara respectiva. O seara buna va doresc.