Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

September Favourites

30.9.11

Preferatele lunii!
  
Am ajuns si la sfarsitul lunii septembrie si e timpul sa vorbim despre produsele mele preferate ale acestei luni. Multe dintre ele sunt produse pe care le folosesc de mai mult de o luna, nu prea mi-am scimbat preferintele, deobicei daca ce imi place raman fidela produsului si continui sa il achizitionez. Bun, sa trecem la treaba.


Produse preferate pentru ingrijirea parului
  • Sampon Head&Shoulders Ocean Energy
  • Balsam Head&Shoulders Smooth and Silky
  • Masca Garnier cu ulei de Argan 

Produse preferate pentru ingirjirea fetei
  • Lapte demachiant Byphasse (nu imi place la nebunie, astept sa se termine sa incerc altceava);
  • L'oreal Pure Zone Chrono Purifiant Profund (care vine insotit de un Clean Pod in spatiul acela de sus care la mine s-a murdarit putin si trebuie sa il curat, de asta nu apare in poza)
  • Apa termala La Roche-Posay
  • Crema La Roche-Posay Toleriane Ultra 

 Parfumul preferat
  • Pur Blanca - Avon

Produse preferate pentru ingrijirea corpului
  • Deo Adidas for Women Pro Clear (ma bucur ca se termina, nu-mi place deloc consistenta, e singurul din gama deo Adidas care nu imi place);
  • Crema de corp Oriflame Chiffon (pare plina in poza, dar am tot agitat-o eu pentru ca nu stiam cum sa o asez, miroase SUPERB);
  • Crema pentru maini Dove (ieftina si buna, am avut ceva probleme iarna trecuta, am utilizat-o de cateva ori si s-au rezolvat rapid).

Produse preferate pentru unghii
(fana declarata a ojelor Flormar)
  • Flormar Supershine nuanta 03
  • Flormar nuanta 305
  • Rimmel Lasting Finish nuanta 170 Lively Lilac

Produse de make-up preferate
  1. Shimmer Palette Elf;
  2. Cream Eyeliner Elf - Black;
  3. Rimmel Renew & Lift Smoothing Concelear (pe care am incetat sa il mai folosesc de o saptamana pe mine, am descoperit altceva care cu siguranta va avea locul lui in preferatele lunii octombrie, dar cum pe cel de la Rimmel l-am folosit aprope toata luna si inca imi mai place mi s-a parut corect sa il trec pe el);
  4. Oriflame terracotta Powder nuanta Natural Bronze (nu stiu daca sunt mai multe nuante, il folosesc pe post de bronzer, de altfel si singurul bronzer pe care il am :/ )
  5. Fond de ten Maybelline Affinitone nuanta 02 Light Porcelain ( mi-am cumparat acum o saptamana alt fond de ten de care sunt si mai multumita, 02 e mult prea deschis pentru mine asa ca il amestec cu urmatorul fond de ten din lista, cum l-am folosit aproape toata luna si imi place mi s-a parut corect sa il trec pe acesta);
  6. Fond de ten Seventeen Time Plus Spf 15 nuanta 4 Medium Beige (nu-mi place decat in combinatie cu cel de la Maybelline, nu mi se potriveste nuanta, l-am primit cadou de la cumnata mea);
  7. Rimel Oriflame MAXIlash (nu-i nici rau dar nici grozav, poate ma conving sa imi cumpar un demachiant pentru produse waterproof ca sa pot sa il folosesc pe my one and only love cel de la Maybelline The Falsies Waterproof, pana atunci sunt multumita de asta);
  8. Elf Mineral Eyeshadow Primer;
  9. Rimmel Silky Loose Face Powder 001 Transparent (foarte multumita de ea);
  10. Elf Blush nuanta Flushed (superb, o sa imi mai comand unul);
  11. Creion Sprancene Rimmel nuanta 004 Black Brown;
  12. Fard de ochi Elf nuanta Day to Night.
  13. Niciun ruj preferat luna acesta, ci un strugurel: Nivea Fruity Shine Cherry (absolut senzational, miroase extrem de bine si inlocuieste un ruj cu succes).
 




Accesorii preferate


 ♥ Melodii preferate

Rihanna - Man Down (tot timpul fredonez melodia si recunosc ca imi place MULT )

   Care sunt produsele voastre favorite luna asta? Mi-ar placea sa citesc despre ele, lasati in comentariu un link catre postarea voastra.

                                                                                                          V-am pupat!