Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Haul Time! Flormar Haul!!

1.10.11

 
Buna ziua tuturor, dupa cum va spuneam in postul intitulat "Colectia mea de Oje" simteam ca am prea multe oje colorate si nimic de toamna sau mai bine spus aveam chef sa imi mai cumpar niste oje :)) Buuuun, spre norocul meu ieri le-am dat like celor de Flormar pe Facebook si am aflat ca au doua promotii: una la oje (3 lei oja cu uscare rapida doar anumite nuante intrand in promotie) si a doua la gloss-ul de buze True Color (doua bucati la pretul de 16 lei), promotia fiind momentan doar pentru Bucuresti, am inteles ca in curand o sa aiba oferte mai peste tot. Am avut intamplator drum pe langa un Flormar, m-am oprit, am intrebat de promotii, mi-au zis de unde sa-mi aleg si am inceput sa caut ce ma interesa, asa ca acum sunt mandra posesoare a urmatoarelor produse: 4 oje Flormar (trei la oferta si una din noua colectie) si 2 gloss-uri True Color. Si acum poze si swatch-uri:


 De la stanga la dreapta:
  • Flormar 19
  • Flormar 24
  • Flormar 384
  • Flormar 431
 


    Swatch-uri:


    Gloss-uri: (de la stanga la dreapta)


    • True Color 09
    • True Color 15




    Swatch-uri:





       Gloss-urile miros extrem de bine, putin lipicioase (dar nu deranjant de mult) pe buze se vad senzational, cred ca o sa imi mai cumpar inca doua pentru ca am mai vazzut o nuanta care imi place mult dar n-am gasit-o la stand. De abia astept sa le folosesc pe toate :)
    Ps: Urmeaza un NOTD cu una dintre oje, ramane doar sa ma decid care :))
       Daca va cumparati ceva si aveti de gand sa faceti un haul treceti link-ul in comentariu sa pot vizualiza si eu postarea pe blogul vostru!
    Ps: Urmeaza un NOTD cu una dintre oje, ramane doar sa ma decid care :))

    V-am pupat!