Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

OOTD Sunday :)

3.10.11


 Hello hello, duminica a fost o zi groaznic de incarcata, a trebuie sa plec din Bucuresti cu niste treaba si am ajuns seara traziu acasa, super obosita. Am gasit putin timp cand am ajuns acolo sa fac cateva poze cu outfit-ul meu (zic cateva pentru ca prietenul meu era tare grabit si nu a avut rabdare sa imi faca mai multe). Iubesc toamna si cred ca tinuta e potrivita pentru o zi de toamna, cel putin eu m-am simtit exceptional imbarcata asa si recunosc am fost incantata ca a fost mai racoare pentru ca am avut sansa sa imi port noile ghetute ♥. So here we go:

  • Tricou Takko;
  • Esarfa primita cadou;
  • Cardigan primit cadou.
  • Jeggings Takko.


  • Ghete imitatie piele intoarsa de la Deichmann.





(avem un siret dezlegat, acum observ, sorry about that :D)

  • Gentuta rosie (no name) achizitionata din magazinul Titan;
  • Ceas Q&Q achizitionat din magazinul Titan.
   Mai tarziu putin stand in masina si plictisidu-ma groaznic, am prins putin soare si m-am gandit de ce sa nu fac o poza? Si asta a iesit:

   Si cu asta inchei primul meu OOTD, m-am simtit foarte confortabil in tinuta si ma reprezinta in totalitate. Sper ca m-am descurcat cat de cat si nu v-am oripilat cu stilul meu. Cum v-ati petrecut duminica? :)


V-am pupat!!