Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Happy, happy, joy, joy

2.10.11

  

Neata , soooo, de multa vreme vreau sa imi schimb ondulatorul de par, tehnologie mult vrea veche, se incinge mult prea greu si astept o vesnicie pana face o bucla. Asa ca in sfarsit am reusit sa pun mana pe unul nou si sunt eeeeeextrem de fericita pentru ca de abia astept sa il folosesc si sa ii fac si un review detaliat. Give a big welcome to my new baby: Remington Pearl Wand.

   L-am achiztionat din Domo la pretul de 120 lei (nu mi se pare exagerat ca pret, oricum le tin cativa ani, nu le schimb la fiecare 6 luni). Mi-am facut prima bucla cand am ajuns acasa si arata atat de biiiine fata de bucla pe care o faceam la vechiul aparat incat am crezut ca nu e real. Ce imi place pana acum: imi place ca are firul lung (3m), afisaj LCD, punga termorezistenta de depozitare (poti sa il folosesti si dupa sa il bagi imediat in ea) si GARANTIE de 5 ANI (primul meu produs cu o garantie atat de lunga) lasand la o parte faptul ca buclele arata bestial si parul foarte stralucitor (o sa imi fac tot parul si am sa postez o poza zilele astea). Stiu ca si placa din aceeasi gama este foarte buna, dar nu o detin, in schimb am incercat-o de cateva ori si fata de placa mea e WOW. Urmatoarea pe lista este placa, care si ea face 2 ani in curand si da semne de oboseala. Am vazut o super oferta la placa Remington+ pensule make-up+ ondulator gene si mi-a cam suras, sunt foarte curioasa de calitatea pensulelor. Well, daca aveti pareri despre ondulator sau daca stiti ceva de placa, pesulele si ondulatorul de gene despre care am vorbit lasati-mi un commment sunt nerabdatoare sa il citesc. Azi sunt plecata mai toata ziua asa ca va doresc o DUMINICA PLACUTA!

V-am pupat!!