Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

October's Favourites!

31.10.11




   Hellooooo! :D

   Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut si luna acesta :( Parca ieri scriam despre produsele preferate ale lunii septembrie :/ Daaar, ma bucur nespus de mult ca se apropie sarbatooooorile si parca pe masura ce avansez in varsta ma bucur din ce in ce mai mult :D N-am schimbat foarte multe produse, nici nu-mi place foarte mult sa le schimb daca consider ca sunt bune pentru mine.


Produse preferate pentru ingrijirea parului ♥




Sampon Alpecin cu Cofeina - cu toate ca n-am inceput sa-l folosesc de mult sunt foarte incantata de el, dupa cum am spus, in momentul in care il voi tremina ii voi face un review;
Nourishing Hair Conditioner Kallos - imi place cu miroase, dar sa fiu sincer la inceput n-am fost prea incantata de el. Acum, dupa ce mi s-a terminat cel de la Head&Shoulders, am inceput sa-l folosesc din nou impreuna cu samponul de la Alpecin si pot sa zic ca sunt foarte multumuita de el;
Masca pentru par vopsit de la Garnier cu ulei de argan si merisor.

♥ Produse preferate pentru ingrijirea fetei ♥


 Lapte Demachiant Vitaminizant  cu ulei de catina si masline de la Cosmetic Plant - sunt foarte multumita de el si voi continua sa-l achizitionez in continuare (o s ii fac si un review caat de curand);
L'oreal Pure Zone 30s Chrono - Clear purifiant profund - mi s-a terminat :( Imi place foarte mult, mai ales datorita Cleaning Pod-ului, imi simt fata atat de curata dupa ce il folosesc (urmeaza review cat de curand);
Crema Toleriane Ultra La Roche-Posay (review AICI) - imi place la fel de mult, dar simt nevoia sa incerc ceva nou, nu m-am interesat inca ce, imi mai ajunge pentru cateva saptamani.

Produse preferate pentru ingrijirea corpului ♥ 


Deodorant Nivea Double Effect - miroase foarte bine si isi face treaba de deodorant :);
Yvews Rocher Lotiune Catifelata cu ulei de masline - nu ma omor dupa miros, dar hidrateaza si intra foarte repede in piele;
Crema pentru maini emolienta - regeneranta cu ulei de masline si catina - imi place, imi place, imi plaaaace :D Mainile mele sunt foarte fericite cu ea (urmeaza un review curand);

Parfumul preferat ♥


Ulric De Varens Cotton Musk - miroase SENZATIONAL!!! Chiar daca nu mi se termina curand vreau sa imi mai cumpar unul, sa fiu sigura ca nu raman fara el :X

Produse preferate pentru unghii ♥


 Flormar 19;
Top Coat Axelle;
Flormar 413.


Produse de make-up preferat ♥


88 Color Eye Shadow Palette Coastal Scents - nici nu m-am mai atins de altceva de cand am primit-o (multumesc Alexandra :* ) (imi cer scuze de urmele de pe ea :D);
Pensulele Eco Tools  - sunt SENZATIONALE, de abia astept sa-mi mai comand;
MAXI lash mascara Oriflame - in secret imi place foarte multe :)) (o sa ii fac un review in viitorul apropiat);
Mineral Eyeshadow Primer Elf - sunt foarte multumita de el;
Cream Eyeliner Elf - am fost foarte multumita de el si l-as cumpara din nou, pentru ca doar atat imi permit momentan :), dar mi s-a uscat FOARTE TARE :)));
Ruj Perfect Colour  Miss Sporty in nuanta 240 Mascarade - imi place la nebunie si am ami vazut cateva nuanta care imi plac;
Ruj in nuanta 633 Deser Bloon, e un tester si nu-mi aduc aminte de la ce firma e - e un nude-ul perfect pentru mine, trebuie sa-mi aduc aminte de la ce firma e ca sa mi-l pot cumpara din nou;
Corector anti-cearcan L'oreal - am numai cuvinte de laude despre el (am deja un review scris, trebuie doar sa adaug pozele si-l postez cat de curand);
Fond de ten Affinitone Maybelline in nuanta 02 Light Porcelain - ramane unul din fondurile mele de ten preferate;
Elf Blush in nuanta Flushed;
Pudra Silky Loose de la Rimmel in nuanta  001 Transparent;
Nyx Jumbo Eye Pencil MILK - I'm so excited -nananana- I just can't hide it -nananana- :D

Accesorii preferate


Ceasul meu de care nu ma despart niciodata Q&Q;
2 bratari cumparate de la un magazin no name;
Cerceii primiti cadou de la tata :D de care de altfel nu ma despart niciodata;
Colier (?!?!?) Takko cumparat de curand.
Melodia preferata ♥

   Ehh, luna asta am mai multe, imi pare rau, dar nu pot sa aleg una singura :))
Lykke Li -I follow rivers (Live);
Rihanna - We found love;
Adele - Someone like you;
Beyonce - Love on top.


 Well, sper ca nu v-am plictisit, acum imi dau seama ca e destul de lunga postarea :D Aveti produse pe care le folositi luna de luna? Sau le schimbati des?

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*