Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Greek Goddess Hair Tutorial

7.10.11

   


Asa cum am promis in review-ul "Rochii elegante", astazi am sa fac un mic tutorial al coafurii pe care o aveam in seara respectiva. Am avut nevoie de ceva simplu, pentru ca trebuia sa o aranjez si pe nasa si imi ramanea foarte putin timp la dispozitie pentru mine. Stiam ce imi doream si trebuia sa se potriveasca si la rochia pe care o purtam. Unde puteam sa caut? Bineintele ca pe Youtube. De ceva timp o urmuresc pe Youtube pe Lilith Moon (link-ul va duce direct la coafura pe care am ales-o), o tipa cu foarte multa indemanare si talent. Ce am adus eu coafurii? Ei bine, in loc de bentita pe care e o purta, eu am facut o "bentita" doar in partea de jos a capului din parul meu. Cum? Simplu:

   Am facut o carare intr-o parte si am ales din fiecare parte perciunii, am indepartat parul din partea de sus a capului prinzand-ul cu o agrafa, si restul parului l-am prins intr-o parte cu un elastic. Am uitat sa mentionez, daca parul vostru nu este cret/ondulat, trebuie neaparat sa vi-l ondualti inainte, altfel nu va iese. 


   Am facut ambelor suvite pe de-o parte si alta a capului o impletitura funie (Rope Braid Tutorial), cum am spus m-am folosit de parul meu pentru a face o "bentita".

 (a trebuit sa imi desfac iar parul ca sa o pozez pentru ca primele doua poze erau groaznice, sa o strangeti mai tare)



Am legat ambele codite la spate pentru a crea "bentita".




Am luat portiuni de par (din cele libere, de jos) si le-am bagat sub "bentita". Ca sa fiu ssigura ca totul sta la locul lui am bagat agrafe prin par in asa fel incat sa nu se vada.



 Si rezultatul final a fost:

(Sunt sigura ca daca foloseasm bentita arata ca in videoclip, dar in general imi place doar sa ma inspir)

   Indicat este dupa ce terminati sa folositi putin fixativ ca sa fiti sigure ca rezista. N-am adaugat nimc altceva, cu toate ca mai puteti adauga ceva floricele prin par. In fata daca doriti puteti lasa cateva fire libere ondulate daca aveti parul mai scurt, daca aveti parul lung le puteti baga putin sub codite in lateral (cum va place mai mult).
ATENTIE! Pentru acesta coafura doar m-am inspirat din videoclipul respectiv, intentia mea nu a fost de a copia.


   Daca aveti de gand sa incercati aceasta coafura simpla va rog sa rog sa imi trimite-ti o poza, sunt foarte curioasa de ce v-a iesit :X Daca aveti intrebari sunt mai mult decat bucuroasa sa va raspund. Am sa postez si cateva poze de la nunta atunci cand pun mana pe ele si zilele astea o sa vedeti si cateva poze cu machiajul si manechiura pe care le-am avut in seara respectiva.


V-am pupat! :*:*