Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

LOTD -True Blue

15.10.11

   


 Hello :) I'm on a roll with LOTD's :D Nu sunt o fana a culorii albastre, nu simt ca ma reprezinta si nici nu mi se pare ca imi sta extraordinar de bine cu ea, daaaaar recunosc ca mi-a placut foarte mult cum mi-a stat cu machiajul pe care o sa vi-l prezint astazi, asa ca probabil il voi mai purta in viitor. Nu e nimic dificil in realizarea lui, am folosit doar diferite nuante de albastru si putin negru :)



* o sa incerc sa duc culoarea mai mult in exteriorul ochiul, gandesc asta atunci cand ma machez, dar se pare ca uit sa pun si in practica. (oups!)

Ce am folosit:

  • 88 Color Eye Shadow Palette Coastal Scents;

  • Flormar Mono Eyeshadow si Oriflame Illuminate Eye Crayon in nuanta Blue Dream.
1. Am aplicat pe toata pleoapa mobila creionul de la Oriflame;
2. Am aplicat pe toata pleoapa mobila culoarea 2;
3. Am aplicat culoarea 3 de la jumatetea ochiului spre exterior.
4. Am aplicat albastrul cel mai inchis (l-am numerotat cu 3 in paleta, dar defapt e culoarea 4) doar in coltul exterior al ochiului si am urcat cu el spre arcada cam pana in apropiere de coltul intern al ochiului
5. Am aplicat negru (care in paleta trebuia trecut cu numarul 5), in crease si am insitat, dupa care l-am urcat putin inspre arcada.
6. Am aplicat higlighter in coltul intern al ochiului si pe arcada.

*Imi cer scuze ca am gresit numerotarea in poza cu paleta. :D Daca nu s-a inteles ceva va rog sa ma intrebati, va raspund cu cea mai mare placere. :)

Taaaa daaaaa! Si cam asta a fost "my work of art" :D, astept pareri, indicatii, i'm open for almost anything :D
 Acum am sa ma duc sa ma uit in sifonier o ora sa vad cu ce ma imbrac pentru ca mai tarziu trebuie sa ma duc la teatru (ceva ce n-am mai facut de ani buni) si ca intotdeauna nu stiu ce sa aleg :D

Va doresc o sambata frumoasa, v-am pupat!! :*