Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

LOTD Orange Brown + Updates

18.10.11

   


Holaaaa! :D Si-am zis ca vreau sa postez mai devreme, dar m-am apucat sa verific intrarile la giveaway si uite cat e ceasul!! Ok, where have i been? Am fost acasa, bine, sanatoasa, super panicata si emotionata pentru ca urmeaza ca maine sa ma prezint la un interviu pentru un job. Da, m-am decis ca daca stau acasa nu prea rezolv nimic si cu siguranta banii nu imi intra pe geam (am verificat - NOT GOING TO HAPPEN :D). La toate interviurile am fost super emotionata si panicata, nu stiu sa-mi stapanesc emotiile si sincer ma obosesc crunt! Siiiiii ieri am aflat ca am castigat primul meu giveaway, nu pot sa zic cat de fericita am fost si sunt si nici acum nu-mi vine sa cred. Ma uitam la numele castigatoarei si nu-mi venea sa cred ca sunt eu. Acesta e giveaway-ul la care am participat Elephant's first giveaway! si cu ocazia asta am cascat ochii pe blogul ei si am vazut o gramada de hainute super, asa ca va invit sa ii faceti o vizita (e foarte draguta autoare blogului). O sa fac o postare separata atunci cand intru in posesia premiului :D Acum sa trecem la LOTD. Asa cum v-am obisnuit (sper) nimic complicat nici de data asta, am aplicat pentru prima oara gene false si recunosc ca mi-am cam placut cu ele puse :X







Ce am folosit:

  • 88 Color Eye Shadow Palette Coastal Scents



(din nou am numerotat gresit, promit ca e ultima oara: in loc de 1 e 2, in loc de 2 e 3 si in loc de 3 e 4, imi cer scuze)


*am folosit acelasi highligher ca in toate celalalte Lotd-uri.

1. Am aplicat culoarea 2 pe toata pleopa mobila;
2. Am aplicat culoarea 3 pe jumatate din pleopa mobila inspre coltul exterior al ochiului;
3. Am aplicat culoarea 4 in coltul exterior al ochiului, am insistat in crease si am urcat spre arcada.
4. Am aplicat higlighter in coltul intern al ochiului si pe arcada.

    Sper sa va placa, o sa va tin la curent cu noutatile, sa-mi tineti pumnii maine ( :D )! Va astept comentariile, sfaturile si incurajarile (??!?!?!) :*


V-am pupat!!! :*:*