Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

LOTN! Autumn green!

9.10.11

 

 Hellooooooo girly girls! Eu sunt genul de persoana careia intotdeauna i se intampla ceva sau intotdeauna ii ies planurile prost. In ultima saptamana fiind FOARTE racita mi-am petrecut o mare parte a timpului in casa. Azi insa, plictisita la maaaaaaaaxim am hotarat sa imi iau prietenul de la treburile lui si sa-l conving sa mergem la un film ca aveam vouchere de 1 LEU!! Buuuuun, fericita la maxim, am facut rezervare, m-am aranjat vreo ora si am plecat spre cinema. Am ajuns acolo, m-am indreptat cu pasi repezi spre casa gandindu-ma cat de tare trebuie sa fie filmul, cand aud: " Doar joia si vinerea puteti sa folositi voucher-ul". M-am uitat la ea, m-am uitat la voucher si culmea, asa era! :)) Well that was disappointing, dar ce era sa fac, era vina mea. Am hotarat sa mergem prin magazine sa ne uitam, dar cand n-ai bani de cheltuit nu-ti prea vine cheful sa te plimbi, asa ca am zis ca mai bine savuram niste mancare chinzeasca. Am savurat si mancarea (prost spus savurat, prietenul meu poate a savurat-o eu mananc deobicei ca o disperata) si ne-am hotarat sa mergem acasa sa ne uitam la un film :))) Gata cu vorbaraia, ca va plictisesc si nu asta a fost intentia mea, va las cu opera mea de arta.



Ce am folosit:
1. Flormar (nu stiu ce numar este, nu scrie nimic pe spate, sau nu vad eu) l-am folosit doar in coltul interior al ochiului;
2. L'oreal ColorAppeal Holographic in nuanta 112 Kryptonite Green - pe toata pleoap mobila;
3. Elf Luxe - l-am folosit ca sa blenduiesc verdele inspre arcada;
4. Avon Wheat Grass - pe jumatate din pleaopla mobila;
5. Elf Day to Night - l-am aplicat in coltul exterior al ochiului si l-am blenduit in sus spre arcada, insistand in crease (lapsus, nu stiu cum ii zice in romana);
6. Elf Day to Night - highlight pentru arcada.

   Imi cer scuze daca indicatiile mele v-au bagat in ceata, mi s-a spus ca reusesc cateodata lucrul acesta :)) Nu ma declar experta in ceea ce am facut si sunt sigura ca mai am multe de invatat. Din pacate zilele astea mi-am dat seama ca am investit bani intr-o gramada de farduri proaste, asa ca acum tot ce adun strang pentru cumpararea unor pensule care imi lipsesc si achizitionarea unor palete care sa inlocuiasca mai toate fardurile pe care le detin.
   Dava aveti intrebari astept sa va raspund cu tot dragul!!!!!


V-am pupat! :*:*:*