Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD! The only flower

27.10.11



 Buna seara tuturor! Acum imi dau seama ca n-am mai postat de ceva vreme un NOTD, asa ca astazi m-am tot gandit si m-am tot gandit (there was a lot of thinking involved) si am zis ca daca tot mi-am luat o oja noua de ce sa nu o incerc. Buuuun, asta am si facut si pentru ca nu am talent absolut deloc la design pe unghii (eu si design-ul = love-hate relantionship), am dat peste niste strasuri pe care am mai avut tentative in trecut sa le folosesc dar nu ne-am inteles foarte bine si de fiecare data am abandonat ideea. Am lipit strasuile cu lipici de unghii false, doar asta am avut la indemana, nu stiu cat o sa reziste, dar se tin bine momentan. :)) Si asta a iesit:

Pretty? :D (da, mi-am atins ca intotdeauna o unghie :D) Mi se pare destul de draguta oja, dar sunt de parere ca in trei straturi se vedea si mai bine, am dat decat doua + top coat.

Aaaaa si azi dand o fuga pana in Auchan mi-am cumparat un pieptene pe care mi-l doream de mult, dar nu stiu de ce nu il cautam si in alte magazine, in Auchan niciodata nu-l mai aveau, dar azi am avut noroc:



Nu-i ceva spectaculos, am dat 3 lei pe el, dar parului meu ii place la nebunie sa fie pieptanat cu el :D


Incepand de astazi testez samponul Alpecin cu Cafea, azi l-am folosit prima data si sunt destul de multumita de el (nu ma refer la caderea parului), il voi folosi pana mi se termina si voi reveni cu un post kilometric despre el.

Va doresc o seara minunata!! V-am pupat :*:*