Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

[How to]....bucle cu Remington Pearl Wand.

4.10.11



   Heya girls, asa cum am promis, astazi am incercat noul ondulator (nu ca m-as duce undeva, sunt racita cobza daaaaar acum sunt o bolnava frumoasa :D). Sunt foarte multumita de ondulator, cred ca mi-a luat maxim 20 de minute sa imi fac tot parul cu tot cu poze, din cate vad pana acum isi merita banii. Bun, sa trecem la poze:

1. Impartiti parul in doua parti egale (bine, aproximatv egale daca nu faceti carare in spate cu pieptenele), una din parti am prins-o cu un elastic de par (cea de care nu ma foloseam in momentul respectiv) si una cu un cleste de par (cea din care luam suvite).





2. Luati o suvita de par din partea pe care ati prins-o cu un clestisor (cat arat in poza e cantitatea perfecta de par/suvita).
3. Si rotiti suvita pe ondulator in sensul acelor de ceas (puteti sa rotiti cum vreti, eu asa obisnuiesc, aparatul era setat la temperatura maxima, adica 210 grade).
In poza de sus am gresit, nu ASA se tine aparatul (se poate tine si asa fara nicio problema, doar asa am facut tot parul, pana la urma il tineti cum vreti voi), aparatul se tine in asa fel incat fiecare portiune de par sa aiba locul ei pe bagheta (nu stiu ce a fost in capul meu cand l-am tinut aiurea). (Imi cer scuze pentru greseala, niciun tutorial nu pot sa-l fac ca lumea :/ )

ASA DA!

   Mana in care tineti aparatul trebuie sa stea prin spatele capului!

4. Continuati sa faceti asa pana terminati tot parul. Dupa ce ati terminat, treceti mana prin par ca sa relaxati buclele si daca vreti (in cazul meu nu e o optiune) folositi fixativ. Puteti sa folositi si inainte de a incepe spuma pe suvite (n-am folosit, nu-mi place sa imi incarc parul). Rezultat final (carare pe mjloc, m-a evitat astazi volumul la radacina :D ):

*Textura buclelor:





*Carare intr-o parte:


   ***Sub nicio forma nu afirm ca doar asa e bine sa va ondulati parul, asa procedez eu si mi se pare cel mai usor pentru mine. Probabil ca mai exista si alte metode, dar nu le-am incercat. :)

   Sper ca v-am fost de ajutor, nu stiu cat de bine m-am descurcat, dar sunt forte multumita de rezultat si-l recomand, foarte usor de folosit.

   In ultima poza, facusem si un machiaj foarte dragut, dar din pacate cum nu stiu sa imi folosesc camera (nu stiu ce setari sa ii fac, spre rusinea mea), nu pot sa va arat pentru ca nu se intelege nimic. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste setari (Sony DSC-W200) ii trimit o prajiturica virtuala buna, buna de tot :D

   Cam asta e, m-am distrat si mi-a facut placere. Daca aveti intrebari de abia astept sa va raspund la ele. Chiar daca am gresit putin, sper sa nu va suparati pe mine :)


V-am pupaaaat! :*