Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Small Haul...or maybe not?

24.10.11



Hello, hello, hello! Pot sa zic ca am inceput ziua extraordinar de bine, lucru care rar mi se intampla, dar atunci cand mi se intampla ma bucur tare. Am facut cateva mici cumparaturi in ultimele zile, de care sunt EXTREM de incanta si m-am gandit sa fac un mic haul, poate va dau idei.


[*Imi cer scuze pentru oglinda, am cam pus degetele pe ea :)))]


De la stanga la dreapta: (poza 1)
  • Set pensule Eco Tools (pensule ochi) - Le-am cumparat online, de pe site-ul https://www.iherb.com, mi-au ajuns in 11 zile, si am platit pentru ele $6.22 cu tot cu transport, am folosit un cod de reducere de 5 $ (luat de pe internet, cod de referal al unui necunoscut) din valoarea totala a comenzii. Am si eu un cod de reducere, daca va interseaza puteti sa mi-l cereti in comentariu, daca nu, gasiti o gramada pe google (fiecare cod apartine unei persoane).
  • Ruj de buze Perfect Colour de la Miss Sporty in nuanta 240 Mascarade - 7.9 lei din Auchan;
  • Nyx Jumbo Eye Pencil in nuanta 604 Milk - cumparat tot online, de pe site-ul www.porkdaisy.com, mi-a ajuns in 13 zile, am platit pentru el cu tot cu transport pana in 6 $, nu imi mai aduc aminte exact cat. De fiecare data cand comanzi, primesti puncte care se transforma in $ si poti sa ii folosesti la urmatoarea comanda. SUNT EXTREEEM DE INCANTATA DE EL!!! ♥
  • Oja Orkide in nuanta 429 - 3 lei Auchan;
  • Parfum Ulric De Varens - Cotton Musk eau de parfum natural spray - Miroase superb, pusesm ochii pe el de ceva vreme, dar nu era mai scump si niciodata nu pastram bani ca sa-l cumpar. Mi l-a cumparat prietenul meu ca sa nu mai fiu suparata pe el :D Detalii despre parfum gasiti aici: http://www.ulric-de-varens.com/parfums/parfums-feminins/cotton-musk/cotton-musk.html  - 30 lei Auchan; 
  • 2 coliere (?!?!?!?!) cumparate din Takko la fabulosul pret de 3.99 lei :));









   Recunosc ca nu am avut rabdare si am folosit pensulele, sunt extrem de incantata de ele si planuiesc sa mai achizitionez in viitorul apropiat, sunt mult mai mici decat cele de la Elf, dar nu am probleme cu ele. Sunt incredibil de fine, foarte bine lucrate, nu a cazut niciun fir din ele si imi place faptul ca am in ce sa le tin :D Le recomand!!!! ♥



 Despre oja nu va pot spune mare lucru, nu e atat de bleu in realitate si miroase foarte puternic. O sa postez un NOTD cu ea cat de curand.



Rujul il ADOR. Nu e mat, dar nici foarte lucios, am mai pus ochii pe unul, dar ma grabea prietenul meu si n-am apucat sa-l cumpar. :( Cred ca o sa il folosesc des toamna(!!!????!)/iarna asta. :)

 Tot ce regret este ca nu am avut mai multi bani :D Mai sunt cateva lucruri pe care mi le doresc daaaaar trebuie sa mai stang cativa banuti ca sa mi le permit :D Daca aveti intrebari, nelamuriri, sfaturi sau daca vreti doar sa ma salutati, de abia astept sa le citesc si sa va raspund :*

   Va doresc o zi minunata!!!! V-am pupat :*:*