Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

TAG: 25 de intrebari!

8.10.11

Tag Time!
  
Olaaaa amigos! :) Oooo da, tag-ul asta vroiam sa-l fac de mult :X . Prin intremediul acestui TAG (probabil ca sunt ultima care il fac :/, imi cer scuze daca asa este) sper sa apucati sa mai cunoasteti una-doua despre mine (nu ca sunt cea mai interesanta persoana din lume :D). Bun, sa incepem:

1. Ai vreun animal?
   Din pacate nu, dar sper ca in viitorul apropiat sa imi pot lua cu catel ♥

2. Numeste trei lucruri care se afla acum langa tine.
   Picaturile de nas, camera foto si un deodorant barbatesc :))

3. Cum e vremea afara in momentul acesta?
 E putin innorat si destul de racoare.

4. Conduci? Daca da, ai facut vreodata accident?
Da, conduc. Nu pot sa-l numesc accident, sau ba da pot, am produs o zgarietura mica unei masini in parcarea facultatii, dar i-am lasat numarul de telefon unde ma poate contacta si am rezolvat amiabil problema. (mai exista si oameni civilizati). Aveam permis de putin timp si nu am fost atenta, de altfel este si singurul accident de pana acum si ultimul, sper!

5. La ce ora te-ai trezit azi dimineata?
 M-am trezit la 8:30 (din motive enervante) am adormit la loc si m-am trezit la 11:00.

6.  Cand ai facut ultima oara dus?
 Azi.

7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
De vreo luna nu m-am mai uitat la niciun film. Ma uit seara la cateva episoadse din "Two and a half men".

8. Ce scrie in ultimul mesaj trimis?
 "As usual nu raspunzi. Crezi ca nu stiu ce faci?" Hahahahahahahaha =))))) Banuiam ca nu vrea sa imi raspunda pentru ca statea la vorba cu niste amici.

9. Ce ton muzical ai la telefon?
Jay-z & Kanye West - Niggas in Paris (awesome song btw)

10. Ai vizitat alta tara?
Da, Bulgaria si Germania.

11. Iti place sushi?
Nu stiu, nu am avut ocazia sa mananc.

12. De unde iti faci cumparaturile?
Din Auchan sau din Mega. Deobicei din Auchan si cand imi e lene sau trebuie sa iau doar cateva chestii ma duc in Mega.

13. Iei medicamente ca sa poti adormii?
Nup, oricum am un program haotic si pana la urma oboseala ma dovedeste.

14. Cati frati ai?
Niciunul :/

15. Ai un laptop sau un desktop?
Ambele. A fost un timp in care aveam doar desktop, dar cum suntem doi, n-a prea functionat si ne-am cumparat si un laptop.

16.Cati ani o sa implinesti la urmatoarea aniversare?
Pot sa am 18? Nu pot? Bine......25 in iunie :D

17. Proti lentile de contact?
Nu. Port ochelari.

18. Iti vopsesti parul?
Da. A fost o perioada de un an in care nu m-am mai atins de el, dar m-am plictisit si l-am vopsit. Acum nu stiu ce o sa fac, momentan intentionez sa nu-l mai vopsesc.

19. Povesteste-mi ceva ce planuiesti sa faci astazi.
WOW, de unde sa incep [sunt o persoana cu o viata sociala foarte activa..mhm...da da (noooot really)]... probabil ca mai pe seara o sa iesim pe undeva, dar nu sunt sigura! Nothing exciting.

20. Cand a fost ultima oara ca ai plans?
Am lacrimat ieri pe melodia lui Adele "Someone like you". Plang des, fooarte des, nu pot sa abtin (cel putin la filme, ooo dooooamneee O_o)

21. Care este topping-ul preferat pe pizza?
Maslinele :))

22. Ce pereferi: hamburgerii sau cheesseburgerii?
I am a cheesburger FAN!

23. Ai stat vreodata toata noaptea treaz?  (Wierd question)
Da, in mai multe nopti, din diverse motive.

24. Ce culoare au ochii tai?
Caprui.

25. Poti sa simti diferenta de gust intre Pepsi si Coca-Cola?
Am fost fana (dependenta :]) Coca-Cola si da intotdeauna am putut sa simt gustul diferit al celor doua bauturi. De ceva timp nu mai consum bauturi carbogazoase.


   Stiu ca e un TAG vechi, dar mi-a facut placere sa raspund la intrebari. Va rog nu aruncati cu rosii in mine :)) Tag-uiesc pe toata lumea care vrea sa il faca si daca va hotarati sa il faceti  puneti link-ul in comentariu sau anuntati-ma cumva ca sa pot sa il citesc.

Va doresc o sambata minunata! V-am pupat!!! :*:*