Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Trender - Campanie Cosmetic Plant - Saptamana 1!

23.10.11

Review campanie Cosmetic Plant!
  
Hello, hello! Din pacate in ultima vreme m-am confruntat cu niste probleme de sanatate care nu m-au lasat sa imi desfasor activitatile zilnice. Probabil ca saptama ce vine o sa dau o fuga pana la doctor sa vad despre ce este vorba. (this was a little update :D) Saptamana I s-a incheiat miercuri si am intarziat destul de mult cu postarea asta si imi cer scuze, dar sa trecem la treaba.


1. Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de catina si masline.

   Isi face treaba mult mai bine decat vechiul meu demachiant ( lapte demachiant Byphasse), nu ma ustura fata decat atunci cand e putin iritata (iritatie produsa de mine). Imi place consistenta lui, imi place ca nu miroase extrordinar de puternic (am o mare probleme cu mirosurile), e mult mai hidratant decat ce foloseam inainte si nu in ultimul rand imi place pretul. (Pret site oficial: 10.40 lei)


2. Crema contur ochi anticearcan ulei de catina si masline.

   Din fericire nu am foarte multe probleme cu cearcanele, n-am vazut vreo schimbare pana acum. N-am mai folosit nicio crema anticearcan. Imi place consistenta cremei, mirosul, imi place faptul ca este foarte mult produs in cutiuta la un pret foarte bun. Dupa cum am zis, pana acum nu am observat vreo schimbare, dar voi continua sa o testez :) (Pret site oficial: 10.80 lei)


3. Crema pentru maini emolienta - emolienta regeneranta cu ulei de catina si masline.


   Imi place la nebunie mirosul, primul lucrul pe care l-am facut atunci cand am deschis capacul, a fost sa o miros. Hidrateaza, nu este lipicioasa, nu este incredibil de grasa (usnsuroasa), isi face treaba extraordinar de bine. Atunci cand mi se usuca mainile, anumite portiuni se usuca atat de tare incat fac rani, dar asta se intampla doar iarna. Abia astept sa vina iarna si o testez si atunci. In momentul de fata mainile mele sunt fericite :D (Pret site oficial: 7.10 lei)



   Pana acum sunt foarte multumita de cele trei produse primite. Intentionez ca la fiecare sfarsit de saptamana sa revin cu o postare despre ele.




Va doresc o duminica placuta! V-am pupat! :*:*