Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Hello, do i look dead to you? Halloween Make-up!

29.10.11

    


 BOOOO!


   Hellllllooooooo! *waves hand* Nu stiu cum sa intitulez postarea, nu-mi vine nicio idee. Eu vroiam sa fiu a dead pin-up girl, daca seman cu una atunci asta sunt :D Nu petrec nicaieri Halloween-ul si nu am petrecut in niciun an, e prima oara cand ma machiez pentru acest eveniment, asa ca daca am dat gres, imi cer scuze :)) Nu sunt multumita 100% de ce a iesit, dar acum stiu unde am gresit si promit ca data viitoare (anul viitor) o sa imi iasa mult mai bine. So here i go:






   M-am folosit DOAR de farduri, nu mai aveau ieri la Brunos sange fals si nici nu stiu de unde puteam sa-l iau din alta parte.

Parul: M-am inspirat de aici: http://www.youtube.com/watch?v=VqTbeASs0h4
Machiaj: M-am uitat la mai multe filmulete pe Youtube (pentru machiaj si vanatai);
"Sangele" de pe gat e facut cu un fard rosu-sangeriu, un maro destul de deschis pe langa si negru (toate farduri), dupa care am dat cu un gloss si o crema :)))
In partea stanga (cum va uitati la ecran) pe frunte unde vedeti rana, am folosit putin lipici de gene false, peste lipici servetele si am aplicat 2 fasii dintr-o folie de medicament ca sa para ca si cum as avea cioburi (nu sunt foarte multumita de partea asta :/)

   And that's about all ladies :)) Cel mai mult a durat sa ma demachiez, lucru care m-am scos din sarite, pentru ca s-a amestecat "sangele" cu gloss-ul si s-a facut o chestie unsuroasa pe care nu mai puteau sa o scot de pe gat. Bleeeeah!

   Va doresc o seara minunata si va urez distractie placuta in cazul in care petreceti asta seara! V-am pupat :*:*