Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Cosmetic Plant Goodies!

12.10.11



Heya girls! Intamplator am auzit de Campania Cosmetic Plant de pe un blog (imi cer scuze, nu mai tin minte al cui era) si din curiozitate am intrat pe Trender.ro, mi-am facut cont si m-am inscris si eu. In afara de faptul ca mai tot timpul mi se intampla lucruri ciudate, sunt din pacate si foarte ghinionista :)) Dar se pare ca de data asta norocul a fost de partea mea si am fost aleasa si eu. Nu pot sa exprim cat de bucuroasa am fost, probabil ca vecinii au avut impresia ca am castigat la Loto :D A venit si ziua cea MARE si astazi mi-am primit pachetelul care contine urmatoarele:

  • Lapte demachiant viitaminizant cu ulei de catina si masline;
  • Crema pentru ochi anticearcan cu ulei de catina si masline;
  • Crema pentru maini cu ulei de catina si masline.
Sunt foarte entuziasmata sa le testez, am sa va tin la curent cu tot ce se intampla si la sfarsit va voi spune parera mea sincera intr-o postare ampla.

V-am pupat!! :**