Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Battle of the Mascaras - Alix Avien Vs. Maybelline the Falsies (Waterproof Edition)

5.10.11


Sunt zile in care nici nu simt nevoia sa imi machiez ochii daca am un rimel care ma multumeste cu adevarat. Cu greu am reusit sa gasesc unul care sa imi ajute genele mele total necurbate si foarte incapatanate. Singurul mascara care ma ajuta (din tot ce am incercat eu pana acum, sunt sigura ca mai exista si altele) este cel de la Maybellin numit The Falsies Volum' Express in formula wateproof. Astazi o sa va vorbesc despre amandoua.

   Cum am ajuns sa il achizitionez pe cel de Alix Avien? Simplu, il aveau la oferta la 10 lei si sa fim seriosi cui nu ii plac ofertele?

Alix Avien Waterproof
Pret: habar nu am, n-am gasit nimic pe internet.



Pros:
  • Aplicatorul e ok, pot sa ajung si la genele foarte mici fara sa ma murdaresc;
  • Nu incarca genele foarte tare;
  • Observ o mica alungire a genelor;
  • Ambalaj elegant.
Cons:
  • Se usuca greu pe gene si numai waterproof nu e (nu zic e mai rezistent decat unul non-waterproof, dar se duce peste tot la contactul cu apa);
  • Imi tine genele intoarse maxim 5 minute dupa aplicare;
  • Abtibildul de pe recipient ma enerveaza la culme, ii strica tot aspectul; (i know, sunt ciudata :D)
  • MIROASE ORIBIL, nu stiu, parca te astepti sa faci o infectie daca te dai cu el!!!! (sau poate doar al meu miroase asa, am o obsesie sa miros toate produsele).
Fara rimel:


Cu un strat:


Cu doua straturi:


                                     VS


Maybelline The Falsies Volum' Express Waterproof
Pret: 19,99 lei, datorita ofertei celor de la Maybelline (30+ lei pret intreg).

Pros:
  • Ambalaj super girly, iti atrage atentia;
  • Foarte waterproof :D ;
  • Odata ce mi-a intors genele si am aplicat mascara pe ele, pai intoarse raman pana ma demachez;
  • Culoare mult mai intensa decat cel de la Alix;
  • Face tot ce trebuie sa faca, le lungeste, le tine intoarse.
Cons:
  • Din cauza pensulei ma murdaresc foarte tare (cred ca e din cauza genelor mele si din cauza faptul ca aplica haotic in general);
  • Pana incepe sa se mai intareasca in recipient, la primele cateva aplicari incarca genele incredibil de tare (se lipesc in veselie la mine), dupa isi revine.
Fara rimel:
 (v-am spus ca genele mele stau aproape drepte)
Cu un strat:

Cu doua straturi:

In concluzie, o sa raman fidela celui de la Maybelline, in materie de mascara nu cred ca o sa mai experimentez curand :) Daca aveti gene curbate si cautati un rimel waterproof care se poate curata usor (si nu aveti probleme cu mirosul lui) cel de la Alix Aviem e bun. Daca sunteti ca mine si nimic nu va  tine genele curbate vi-l recomand pe cel de la Maybelline.
   Care este rimelul vostru preferat? De abia astept sa aflu care sunt preferintele voastre in materie de mascara.

(Probabil ca exista fete care se inteleg de minune cu rimelul de la Alix Avien si ma bucur dar din pacate nu pot sa-l indragesc deloc :X)

V-am pupat!!! ♥ ♥