Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

TAG: Cand eram mica.

4.10.11

Tag Time!
  

Mi-am permis sa imprumut acest TAG de la "A Beauty Tale", tag care mi s-a parut distractiv de facut si mi-a adus aminte cu drag de copilarie. La randul meu va invit sa-l faceti (pe blog sau direct in comentariu) si astept cu nerabdare sa le citesc :).

1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Vroiam sa ma fac farmacista, doctor si invatatoare. Cat am fost mica pana in 7 anisori vroiam sa fiu o zi farmacista, o zi doctor. Saracele papusi si animale de plus, doar ele stiau cat puteau sa sufere de pe urma interventiilor mele chirurgicale. Cand am inceput sa merg la scoala, cred ca prin clasa a IV-a sau a V-a am fost vreme de mult timp invatatoare si scriam cu creta pe usile de la sifonier, predam limba engleza :D Nu vreau sa va spun cum aratau saracele usi de la creta si de la apa.


2. Care erau desenele animate preferate?

Nu-mi aduc aminte decat de pe la 6 ani, imi placea "Popeye" (nu-mi aduc aminte pe ce canal erau difuzate, ma uitam inainte sa plec la gradinita), "Lolek si Bolek", "Stop that pigeon", "The Jestsons" si cam atat, nu ma prea uitam la televizor pentru ca mai mult eram pe afara.

3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?

Cele mai frumoase zile de nastere erau alea in care primeam multe cadouri :X Da, recunosc mi-au placut intotdeauna cadourile, chiar si acum imi plac la fel de mult :D:D. Imi place sa primesc cadouri dar si sa fac in aceeasi masura.

4. Ce jocuri preferate aveati?

Oooo, cat am fost mica ma jucam singura: de-a farmacista (luam toate medicamentele bunicii si ma faceam ca le vand oamenilor imaginari?!?!?!) si de-a doctorul (badajam, intepam, etc.). Cu gasca de la bloc: leapsa, "tara, tara vrem ostasi" (asta mai putin, ca eram cam brutal), sotronul, elasticul, saream coarda si de-a v-ati ascunselea. prin primii anii de scoala: de-a profesoara (elevi =  animalele de plus ??!?!) si cu gasca (alta, ca m-am mutat la 7 ani) aceleasi jocuri ca si atunci cand eram mai mica, nu mai stiu pana la ce varsta, dupa am facut o pasiune pentru plimbatul pe role si cam asta faceam toata ziua.

5. Ce iti doreai neaparat sa faci si nu ai reusit?

Nu imi aduc aminte, poate sa fiu cantareata, dar nu sunt sigura :D

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?

Nu m-am omorat vreodata dupa sport, faceam pentru ca trebuia. Am fost data la gimnastica, dar la a treia sendinta, antrenoarea le-a zis parintilor mei ca nu sunt buna pentru sportul asta :))

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?

Spice Girls, le stiam toate melodiile.

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit), lui Mos Craciun, Nicolae?

Grea intrebarea asta, am cerut multe si am primit multe :)) Cand eram mica, mi-am dorit un set de picnic pentru papusa Barbie si am fost super incantata cand l-am primit (bine, avem prostul obicei de a cauta prin casa cu cateva zile inainte cadoul si de cele mai multe ori il gaseam).

V-am pupat si dupa cum am spus de abia astept sa le citesc si pe ale voastre :*